Els cristians mai serà portat al Cel a la Carn - La Gran Mentida Cristiano Exposed
Com ho va ser en els dies de Noè així serà quan Jesús torni un serà pres per ser destoyed
Un serà pres, i l'altre serà deixat darrere d' enllaç per l'article sencer i la sèrie rapte
En els dies de Noè, la terra era plena de violència, i tota carn va ser destruïda a excepció de vuit persones. Després de la segona vinguda de Crist, serà com ho va ser en els dies de Lot i Noé; L'un serà pres per heretar la destrucció. Aquest és el destí desafortunat per a tots els que no han trobat protecció en Crist.
Mateu 24: 39-40 i no van entendre fins que va venir el diluvi i se'ls va emportar a; així serà també la vinguda del Fill de l'Home. Llavors haurà dos homes al camp; l'una serà presa i l'altra deixada.
Quan Crist torni per segona vegada, l'un serà pres, però no al cel. En realitat, són portats a l'infern, a l'espera de la decisió definitiva després que el regnat de 1000 anys de Crist. Els que es queden romanen a la terra; això és exactament el contrari del que ensenya el moviment rapte pre-tribulació. És simplement increïble la quantitat de compra en aquesta faula greus.
Joan 14: 3 I si em fos i us prepari lloc, tornaré i us prendré a mi mateix; perquè on jo sóc, vosaltres també hi sigueu.
No hi ha un sol versicle de la Bíblia que suggereixen que no estem mai per pujar al cel amb cossos ressuscitats. Aquesta transformació passa en el judici final trompeta quan l'electe regnen amb Crist en una nova terra.
Rev 21: 2 I jo Joan vaig veure la ciutat santa, la nova Jerusalem, que baixava del cel, de Déu, disposada com una esposa abillada per al seu marit.
Quan la nostra herència o el tresor s'esmenta en associació amb el cel, sempre es refereix a una de les dues promeses; la corona de justícia (la nostra salvació) es dóna als elegits en la seva segona vinguda, quan torni del cel; la nova Jerusalem que baixa del cel, representa la nostra última habitada amb Jesús després del regne del mil·lenni a la terra (1 Ts 4: 15-17).
2 Tim 4: 8 Per la resta està preparada per a mi la corona de justícia que el Senyor, jutge just, em donarà en aquell dia, i no només a mi, sinó també a tots els que estimen la seva vinguda.
L'apòstol Pau assenyala clarament que rebrà la corona de justícia, al mateix temps que tots els que estimen La seva aparició do; això passa al seu retorn de Crist a la terra. Imaginar que un serà pres per rebre la recompensa de la vida eterna abans de la tribulació, mentre espera l'apòstol fins al final de la tribulació per la seva és absurda.
2 Tim 4: 1 Et prego davant de Déu i del Senyor Jesucrist, que jutjarà els vius i els morts en la seva manifestació i en el seu regne;
Un serà pres, però no al cel
Crist jutja els vius i els morts en la seva manifestació i en el seu regne terrenal (el regnat de 1.000 anys); si hi ha una tribulació pre continuació, aquest grup s'escapa del judici; això és impossible, ja que està establert als home que morin una vegada, i després el judici (2 Tim 4: 1, Hebreus 9: 27-28). Ara bé, aquesta ridícula teoria afirma que no només tres visites separades terrenals per Crist, sinó tres judicis separats, així, un dels quals és un secret fins i tot per al grup que es propaga a aquest conte de fades.
Pere ens presenta amb un missatge que la nova Era de l'Església no vol parlar, perquè no volen entendre-ho. Anem a participar en els sofriments de Crist i som capaços de suportar a través del poder del seu Esperit que habita en nosaltres. No obstant això, aquest dolor temporal no es compara amb la glòria eterna i l'alegria de ser experimentat en la seva segona vinguda.
1 Pere 4: 12-13 Estimats, no us sorprengueu del foc de prova que es va a tractar que, com si alguna cosa estranya us esdevingués, sinó gozaos ja que sou participants dels patiments de Crist; que, també en la revelació de la seva glòria us gaudiu amb gran alegria també.
El judici comença amb o en el cos de creients coneguts com l'església; no hi ha una clàusula d'escapament especial expressa o implícita.
1 Pere 4: 17-18 Perquè és temps que el judici comenci per la casa de Déu: i si primer comença per nosaltres, quin serà la fi d'aquells que no obeeixen a l'evangeli de Déu? I si el just amb dificultat se salva, ¿A on apareixerà el impiu i el pecador?
Així que ens preguntem els defensors rapte pre-tribulació, si la casa de Déu és arrabassada immediatament com és possible llavors que el judici comenci allà? Si el just amb dificultat se salva de ser ¿quines possibilitats hi hauria que els dolents es queden enrere tenen, sense discerniment de la veritat durant el pitjor període d'engany conegut per la humanitat?
Lucas 21:28 I quan aquestes coses comencin a succeir, (els esdeveniments de la tribulació) mireu, i alceu el vostre cap; per a la seva redempció (o salvació) està a prop.
La Paraula de Déu tornarà a posar en marxa el primer judici i resurrecció; els que destrueixen la terra seran enviats a l'infern per esperar el llac de foc, que és la decisió definitiva; una recompensa completa es dóna als elegits que regnarà a la terra amb Jesús.
Rev 11:18 I es airaron les nacions, i la teva ira ha vingut, i el temps dels morts, perquè siguin jutjats, i perquè donis el guardó als teus servents, els profetes, i als sants, i als que la por el teu nom, petits i grans; i de destruir els que destrueixen la terra.
Els profetes, els sants i els altres són recompensats en aquest moment, el que amb tota seguretat es troba al final del període de gran tribulació.
Així com 2 Tim 4: 1, destrueix la doctrina del rapte pre-tribulació, pel que fa aquest vers en 11:18.
Un rapte o reunió de l'església abans d'aquest temps és impossible, com podrien els profetes no ser digne dels mateixos beneficis de l'església, que suposadament és tret i van transformar anys abans que siguin. La salvació en qualsevol moment que no sigui el de la segona vinguda de Jesús, el nostre Redemptor és també impossible. La recompensa per al just és la salvació, que només passa a ocórrer quan Crist torni (Isa 62:11; Col 03:24; Ap 22:12).
2 Tessalonicencs 1: 7 I per a vostès que estan atribolats, donar repòs amb nosaltres, quan el Senyor Jesús es manifesti des del cel amb els àngels del seu poder
Observar la progressió lògica aquí, un serà pres, això és segur, però no és el cristià. Crist es revela i Ell porta als seus àngels amb ell. Si ens raptats i portats al cel no hi hauria cap necessitat de portar els àngels.
2 Tes 01:10 Quan vingui en aquell dia per ser glorificat en els seus sants i ser admirat en tots els que van creure ...
Crist ve a ser glorificat en els seus sants, sinó també amb flama de foc, com Presa pagament als quals no coneixen Déu, així que això també és un temps de judici (2 Tes 1: 8).
2 Tessalonicencs 2: 1 Ara us preguem, germans, per la vinguda de nostre Senyor Jesucrist, i la nostra reunió amb ell,
Crist ha de primer baixat del cel per tal de recollir les seves elegits, això no representa dos esdeveniments separats, la prova d'això està en el vers següent.
2 Tessalonicencs 2: 2 que no us deixeu moure fàcilment en ment, o es torbin, ni per esperit, ni per paraula, ni per carta com la nostra, com que el dia del Senyor és a prop.
El dia del Senyor és, de fet, quan torni a nosaltres, reunir un esdeveniment que ocorre durant un sol dia.
2 Tessalonicencs 2: 3 Ningú us enganyi en cap manera, perquè no vindrà sense que abans vingui l'apostasia, i l'home de pecat serà revelat, el fill de perdició;
I és evident que el dia en què ens hem reunit, o atrapats en Crist, no es produeix fins que la bèstia o anti Crist es revela, així que aquí va la possibilitat d'escapar de la Gran Tribulació.
2 Tessalonicencs 2: 8 I llavors es manifestarà aquell inic, a qui el Senyor matarà amb l'esperit de la seva boca, i destruirà amb la resplendor de la seva vinguda
I, finalment, tot això succeeix al final de la Gran Tribulació, ja que és quan Crist torni i llança el profeta Bèstia i el Fals al llac de foc (Ap 19:20).
No hay comentarios:
Publicar un comentario
No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta