Translate

24 de febrero de 2018

Missatge del primer creador: he ordenat als militars al voltant del món que capturessin a tots, sense excepció, els que no són de la llum, els que només volen seguir causant-li dolor als meus fills i això no ho permetré més!

XAFARDERIES I RUMORS # 9 -22 FEB 2018 


En un programa radial (https://www.williestruthcall.com/daily-call-archive/) web amb accés a conferència publica de començament de setmana, en hores de la matinada, va anomenar una oient molt coneguda per Willie (el presentador del programa) i li va explicar que el Primer Creador li havia despertat per donar-li un missatge, el qual va ser llegit en el programa. 

El missatge va ser el següent: 
"Encara hi ha moltes persones que no creuen que passarà el que JO els vaig prometre a tots els meus nens fa molt temps però ja ha arribat el moment de parar amb la maldat d'aquests" ens ".... "

"Al govern hi ha sol 12 persones de la llum i la resta van ser creats, així com es fa un doble o un ninot sense cor només causant més dolor als meus nens. Ja aviat es van a assabentar qui són els altres 11 ja que tots coneixen a un que jo he enviat per ajudar (referint-se a Obama) .... " 

" Jo em sento a observar com actuen tots al voltant del món i només es veu caos per aquí i per allà, només perquè estan desesperats i no saben què fer ..? .... " 

Li he ordenat als militars al voltant del món que capturessin a tots, sense excepció, els que no són de la llum, els que només volen seguir causant-li dolor als meus fills i això no ho permetré més! "

"Moltes oportunitats se'ls han donat i he arribat al punt que ja res dolent pot passar en aquest planeta. Ja aviat van a tenir el sistema estàndard basat en or, on les seves monedes es van a revaluar i l'anunci de NESARA. 

" Els demano una mica més de paciència per donar-li lloc als meus soldats de la llum d'acabar amb la neteja. 

Els deixo i sàpiguen que les benediccions promeses ja aviat arriben ..... "

Publicat per 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...