Translate

24 de agosto de 2019

ACTIVACIÓ DE L'ADN CRISTAL·LÍ DE L'HUMÀ DIVINO.ACTIVACIÓN DE L'ADN HUMÀ PERFECCIONAT. (PART 1, HI HA DUES PARTS VAN JUNTES PER L'ACTIVACIÓ llegir-2)


L'ADN Cristal·lí és la clau per canviar els nivells dimensionals de la densitat, de la negativitat, perquè crea ponts entre les realitats, les expressions de la forma, les Galàxies, és veritablement Únic i Diví. Ens centrem en nosaltres mateixos i fem una respiració, agafem l'aire pel nas i sense retenir-ho deixem anar per la boca.Per un efecte màxim, alineem els nostres camps toroïdals amb la nostra columna de l'Ascensió. 

Ens connectem a les Xarxes de la Nova Terra de Gaia i les Xarxes Solars Emergentes.

Ens unim a les nostres expressions Superiors i utilitzem el nostre ADN Diví. Hi internament, reactivem les nostres cèl·lules i Camps d'Energia. Estic d'acord amb totalment els Codis Divins de l'Ascensió.

Estic d'acord amb els harmònics, sons, Raigs Còsmics d'Evolució i amplificacions de la Llum de la Font, en els meus cèl·lules i Camps d'Energia. Estic d'acord amb que amplifiquin totalment, el meu Estat de Consciència de Crist Ascendit, a través de totes les densitats, totes les negativitats i Expressions Dimensionales de l'Ésser. 

Fem una respiració, agafem l'aire pel nas i sense retenir-ho deixem anar per la boca. Sentim la Connexió amb la Alineació de la Font de l'Univers, Galàxia, Sol Central i Gaia, Mare Terra, Pachamama. 

Jo dic a l'ADN Diví Humà de la més alta qualitat, que s'activi per complet en mi. Invoco a mi, a la més Alta Qualitat de l'ADN Humà Cristal·lí.

Estic demanant el retorn a les estructures de les meves cèl·lules, de la meva ADN Crístic, purificat a través de totes les línies de temps, densitats i expressions dimensionals. 

Demano que s'activi i reconnecti Etéricamente, reconfigure i recreï en tots els Camps de la meva Cos i de la meva Energia. 

Visualitzo la reconfiguració de l'ADN, en la meva Columna d'Ascensión, com una Estructura en Espiral Gegant.

 Percebo com s'activen les 12 cadenes de l'ADN. 13 Capítol de la Consciència de Crist, el 14 Capítol de la Font, les 144 Cadenes de l'ADN ia qualsevol nivell complementari en el meu camí. 

Estimat ADN, Il • lumina, Il • lumina, Il • lumina, i reescriu la meva manera i Camps d'Energia en Patrons Geomètrics Sagrats, així reflecteixi al meu més alt Ser Diví.

Jo reclamo completament, al meu més alta Expressió i accepto al meu Ser Crístic Universal i l'activació completa del més alt nivell de l'ADN Cristall. 

Truco a l'activació completa en el meu ADN dels Codis Arc de Sant Martí del Cos de Llum, per a l'obertura amb la meva Divina Presència, dels Ponts Cristal·lins de l'Ascensió. 

Jo ordeno i apel·lant a totes les Gràcies i Forces de la Consciència pura de la Font, perquè puguin expressar-se com una realitat palpable, així despertin a tota la meva Consciència, de manera que ressoni amb les primeres línies de l'Ascensió Crística pura i vertadera. 

Invoco a la Mare Terra i l'Arcangel Uriel, el Foc de Déu i la Llum de Déu, el Arcangel de la Saviesa Divina al Nord i el Regent dels Elements de la Terra. 

Proveanme de Gratitud, Llum i Amor, projectin en el meu Ser, els meus Energies i els meus pensaments, el Magma profund de la Mare Terra de color Groc, Porpra i Taronja. Demano la seva ajuda, per portar l'Energia del Magma Creatiu a través dels meus

 peus, fins a la meva Chakra Arrel, Plexe coccígeo, al meu segon Chakra Sexual i Sacral i al Plexe de la Creació. 

Invoco la Font Creativa Divina i al Arcangel Jofiel. La Bellesa de Déu, el Arcangel del Poder Creatiu i la Il·luminació, el Guardian de l'Arbre del Coneixement, juntament amb el Arcangel Uriel.

Aconsegueixo i projecte Gratitud, Llum i Amor, al Alt en els Cels i invoco la Llum Daurada de la Font d'Energia, perquè aquesta Llum Daurada, baixi a través dels meus Chakras Cerebrals, seguiu cap avall, a través del meu Chakra Cor , li afegiu amor al meu cor, continuï fins a la meva Plexe Sacre, Centre Creatiu, just a sobre de l'os Pèlvic. Invoco l'Arcangel Zafiel, el Guardian de la Flama Taronja de la Creació, l'àngel del Extasis i la Compassió, perquè porti l'Energia Creativa de la Flama Taronja al meu Plexe Sacre, amb la intenció de crear 24 Brins d'un ADN Perfeccionat .



Per a la celebració de l'Existència, dic als nens Estel·lars, als Guardians dels 24 Filaments perfeccionats de l'ADN Humà, amb la intenció de manifestar els 24 filaments de l'ADN en el meu Plexe Sacre, en el segon Chakra Creatiu sexual i en cada cèl·lula del meu cos.

 En posar els 24 Filaments de l'ADN, en cada cèl·lula del meu cos, perfeccionar el meu cos, ossos, sang, sistema limfàtic, nervis, òrgans, hormones, glàndules, proteïnes, telòmers, orgànuls, carbohidrats, artèries, venes, sistema immune, teixit adipós, membranes célulares, mitocondris i totes les altres cèl·lules del meu cos a nivell Quàntic, perquè es manifesti la perfecció de l'Humà Original.

Va reformar els 24 Fils en 12 dobles Hèlix, connecto 2 fils en cada un, com un ADN rotat, connectat, perfeccionat, en espiral i de doble cadena, amb els telòmers perfeccionats en els extrems, actuant com petites antenes, transmetent la Perfecció des del camp Quàntic i des de la Font d'Energia, en totes i cadascuna de les cèl·lules del meu cos, per rejovenir i revitalitzar el meu cos, a un Estat Perfecte de salut i benestar. 

Trene aquestes 12 Hèlixs dobles, a la corda de l'ADN de 24 Brins, en cada cèl·lula del meu cos, em faig Fort, Invencible, Indestructible i Impenetrable, per a totes les toxines, petroquímics, nanobots, radiació i totes les formes d'Energia de Baixa vibració negatives. Les  12 Hèlixs dobles meves, em connecten amb les energies Quàntiques, de tots els altres Regnes Celestials.

Ara estic connectat i integrat a tots els meus Divins Éssers interdimensionals del Multiverso. 

Jo Sóc ara un Ésser Il·luminat de Llum i Amor. Fet aquesta (x3), Segellat queda (x3), Així és, Així sigui, Així Será.Desde meu Divina Presència de Déu "Jo Sóc El que Jo Sóc" (x3). Aquesta Activació cal fer-la una vegada al dia. 

PART 1 . Fer aquesta Activació un cop al dia. Font: La germana de llum Estrella Yepes talavera, Comandant estel·lar Estrella. Atentament: A tota la Flota i comandaments, Comandant nim. Om Rá Anhk Rá compartint saviesa Shankar Nehru Sethi

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...