Translate

7 de julio de 2018

Comencin a actuar com a Déus i Deesses que són.


Comencin a actuar com a Déus i Deesses que són. 

Els he ensenyat a curar, a purificar els aliments i begudes. 

Que van a fer amb tot aquest coneixement? 

És la missió de tots els treballadors de la LLUM. 

Surtin a fer la seva feina! 

Jo els vaig donar els meus mateixos poders! 

Practiquin i surtin a ensenyar! 

Comparteixin amb els altres, expressin els seus coneixements, se'ls vaig donar de manera gratuïta perquè els donin la benedicció als menys afortunats i als que no saben d'aquestes tècniques. 

Demaneu a la Federació Galàctica amb un missatge telepàtic que es revelin davant vostès. 

Comptin amb la tècnica que els vaig ensenyar 5,4,3,2,1 demanin que es facin veure i se'ls van a presentar. 

 Els meus missatges no porten ni por, ni confusió.

Els meus missatges són clars com el vidre i provenen DEL PRIMER CREADOR! 

Els porto els seus missatges i els meus també. 

No només sóc SEU CREADOR, sóc el seu amic, i els vaig a portar pau, amor i harmonia per mitjà dels meus missatges perquè això va ser el que el PRIMER CREADOR em va encomanar que fes 

* Déu / Pare / Guineu

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...