Translate

30 de agosto de 2018

COM RECONÈIXER A UN SER DE LLUM I QUÈ FER EN CAS DE TOPADA AMB UN SER DE NO-LLUM




Ja vam tractar el tema un cop i anem a tornar-hi donant més  claus per reconèixer a un veritable guia espiritual, a un Ésser de Llum, a un àngel , o com ho vulguis anomenar  segons les teves creences ,  d'un altre que no ho és . 

No entrarem a nomenar els diferents tipus d'Éssers amb els quals pots contactar però vull que sàpigues que  entre la Llum i la Foscor hi ha molts grisos . Grisos juganers, grisos confosos, grisos pocs conscients ... que es colen en somnis, en meditacions i en visualitzacions, per això, és vital que  reconeguis i identifiquis qui et dóna la informació perquè et poden estar prenent el pèl. No vull que t'espantis, ningú pot fer-te mal i menys sense el teu permís, però et poden confondre, i molt. No volem això Oi? 

Crec que  tothom té la possibilitat de contactar amb altres dimensions, El problema és que no tothom sap distingir i diferenciar en quina dimensió s'està ficant. Per a mi, aquest és el principal problema perquè tots, absolutament tots, tenim facultats trucades extrasensorials però no tots estem educats per conèixer-les i usar-les, raó per la qual, ens controlen elles a nosaltres. Per sort per a mi, des de petita, m'han ensenyat a distingir ia protegir-me de tot el que no fos Llum. Això m'ha evitat molts problemes ... quantitat. Lamentablement no tothom és tan afortunat, per això et vaig a transmetre el que sé, el que m'he après i el que m'han ensenyat, per si et pot ajudar. 

Perquè no ens controlin i per evitar que ens confonguin amb informació falsa anem a  tenir present que :



1) Un Ésser de Llum , sigui Mestre Ascendit o sigui un àngel (o com ho vulguis anomenar segons les teves creences)  mai va a jutjar-te . MAI et dirà que fas això o allò malament, mai, mai, mai i menys sense el teu permís. Si els demanes la informació te la poden fer arribar però mai es va a plantar un mestre davant teu i et dirà que ets dolent o portes un karma molt lleig o et causarà cap tipus de malestar. 

2) Un Ésser de Llum  (Mestre ...)  mai acusarà a ningú de ser malvat o foscor. MAI perquè el que ens estan intentant ficar en les cabuts dures que tenim és que SOM UN, TOTS. Mai parlen malament de ningú i en cas de preguntar per algú amb el que tens un conflicte acabaràs sentint una gran compassió cap a l'altre Ser implicat perquè és el que senten els Éssers de Llum per nosaltres COMPASSIÓ (de la bona, no la que ve de la pena) i AMOR. 

3) Quan un Ésser de Llum t'acompanya t'inunda una sensació de benestarNi la calor excessiva, ni fred. Això ho comentava amb el meu Màster de l'Univers. Hi ha qui creu que l'infern és calent per la qual cosa ... dedueix que si té fred l'acompanya un Ésser de Llum. No. Mentida. Els Éssers de Llum et donen benestar. Això no treu que algunes vegades sentis una calor terrible que et inunda el cos. Això és energia que produeixes tu o que et manen per curar. Si retires els judicis i et observes segurament aquesta calor ve d'algun dels teus chakras. Això no és dolent, és un tema a part. 

4) Un Ésser de Llum respecta SEMPRE el teu lliure albirMAI et ordenarà o et manarà fer alguna cosa. Et donaran pistes, et mostraran el camí, si ho preguntes, però deixant la decisió a les mans. Sempre dic que la tasca de fer aquest bloc m'ho van manar en somnis i meditacions. És cert, i vaig poder dir no. No hauria passat res, simplement hagués anat la tasca a una altra persona. Res més, ni mal karma, ni històries. Això sí, quan has pactat abans de néixer fer alguna cosa tot et va a portar aquí. No perquè et obliguin els Éssers de Llum, és que la teva pròpia Ànima et "empeny" cap al lloc al que necessites anar però és una cosa que has pactat tu abans de néixer, no et manin fer. 

5) Un Ésser de Llum mai et va a donar informació d'altres persones sense el seu consentiment, conscient o inconscientSi jo demano que ningú, a part de la meva Ser, pugui accedir als meus registres, ningú ho podrà fer. Jo tinc "vetat" l'accés als meus registres. Només poden accedir a ells tres persones. El meu cirereta, el meu Màster de l'Univers i la meva Flama Bessona. Ningú més. Si algú em diu que els mestres li han dit que jo tal o qual, SENSE HAVER DEMANAT I SENSE DONAR EL MEU PERMÍS sé que aquesta persona no ha tret la informació del lloc correcte. No es tracta de mentir o no mentir, que seria el simple. Ho pot estar fent amb la millor voluntat del Món i convençuda d'estar ajudant-me, però aquesta informació no ve d'on ha de venir. De fet hi ha informació sobre la meva Flama Bessona que m'està vetada. Ell no vol que jo vegi o sàpiga això i et diuen, molt amablement, no pots anar aquí. Perfecte, és el seu dret diví i s'ha de honrar i respectar. Per què vaig preguntar sobre les seves coses? Per ajudar, perquè hi ha vegades que ens ha permès treballar en la sanació de l'altre manant energia o fent alguna cosa en concret però ... això no vol dir que tota la muntanya sigui orenga i que puguem xafardejar a voluntat. Quan hi ha un límit, molt afectuosament, et fan entendre que per aquí, no.

Mira, això és molt més simple del que pot semblar. Si els ensenyaments Divines, que no dic religioses, ens encaminen cap a: 
-El no-judici 
-Esborrar el fals concepte de separació per integrar la Unicitat. 
-El Amor incondicional cap a un mateix i cap als altres. 
-El perdó. 
...
Com van a fer o manar o enviar el missatge contrari els Éssers encarregats de sostenir-nos? Això no és el col·legi, aquí el profe no et diu que fumar és dolent i després, a casa, es fuma 3 porros i es queda tan ample. Aquí, el profe el que fa és ensenyar-te mitjançant l'exemple, això vol dir ... AMOR INCONDICIONAL, UNITAT, ACCEPTACIÓ, RESPECTE, PERDÓ cap a tots els Éssers. És que si et trobes amb un Ésser de Llum que té ego, ja pots tallar la connexió perquè si alguna cosa no tenen en els seus cossos és això. 

És que no entra al cap que l'Univers es regeixi per la llei de la causa i l'efecte (karma), que muntem tot per venir a la Terra a aprendre perquè, després, els Éssers que han arribat a on ens dirigim ens jutgin, ens posin condicions i ens guardin rancor. Nooooo, això no és així.

Justament els mestres, o guies ... o el que prefereixis, són mestres perquè ja han après el que nosaltres estem aprenent, ara . Si no en tenen molt integrat en el seu Ser estarien aquí, a la nostra mateixa aula, no on són. És simple però, com tot el simple, costa adonar-se'n. Això passa perquè no recordem el nostre origen i basem les nostres percepcions en aquest món tridimensional. Si he après que no es qüestiona als mestres a l'escola, amb 60 anys tampoc vaig a qüestionar a un Mestre en cap altra àrea, inclosa l'espiritual Què passarà? Que si la meva creença és que els mestres assenyalen els meus defectes i estan per corregir-me i no acompanyar-me ... em creuré abans a un Ésser que em digui que ho faig malament que un que em somrigui amorosament i em de total llibertat.

Dit això, el que realment m'agradaria que fessis amb aquesta informació és que observares, reflexionessis i no et quedaràs en el blanc o el negre. Que fossis un pas més enllà i no et quedaràs en el judici o en la limitació de tercera dimensió però allà tu, per això tens lliure albir, jo només et convido. 

Ara ¿ Què fem quan no tenim clar si l'Ésser que veiem, parlem o percebem és Llum o no tan Llum ? 
1) Demanar al raig verd de la Veritat que ens indiqui qui és en realitat. Això no falla. 
2) Observar les nostres sensacions corporals. Si hi ha malestar ... tanca la porta. 
3) Què ens diu i com ens ho diu. Si hi ha tacs, paraules malsonants o et diu alguna cosa que no sigui AMOR, PERDÓ, COMPASSIÓ ... fora. Un humà diu tacs, algú molt evolucionat, no.

En cas de sospita o de certesa que aquest Ésser no és un Ésser de Llum, no t'espantis, només has de demanar-li que es retiri de la teva camp energètic, per sempre, i que no et torni a molestar . 

És normal que les primeres vegades el contacte s'estableixi amb Éssers de menys vibració perquè són els que tenim més propers o més s'assemblen a nosaltres a nivell d'energia però els podem dir no Per què? Perquè sempre es respecta el nostre lliure albir. SEMPRE. També ens podem negar als Éssers de Llum i li faran homenatge. També SEMPRE. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...