Translate

19 de agosto de 2019

COM Em vaig convertir en GUERRER DE LA LLUM



Resultat d'imatge de guerrers de la llum

Alguna vegada vaig fugir de la por 
I llavors la por em controlava. 
Fins que vaig aprendre a sostenir la por com a un recent nacid o, 
A escoltar-lo, però no a rendir-me, 
A honrar, però no a adorar-lo. 
La por no va poder aturar-me més, 
Vaig caminar amb coratge en la tempesta. 
Encara sento por, 
Però ja no em posseeix.
Alguna vegada, vaig sentir vergonya per ser qui era, 
I vaig convidar a la vergonya a habitar el meu cor, 
Li vaig permetre cremar, 
I ella em va dir: - "Només estic tractant de protegir el teu vulnerabilitat". 
Vaig agrair a la vergonya amb afecte, 
I vaig posar els peus sobre el camí de la vida novament, 
Desvergonyit, més aviat amb la vergonya com un amant.
Alguna vegada, vaig tenir gran tristesa enterrada en el profund de la meva. 
La vaig convidar a sortir i jugar, 
Vaig plorar oceans. Els meus conductes lacrimals es van assecar, 
I allà vaig trobar gran dita, 
Just al centre de la meva aflicció. 
Va ser el fet que es em trenqués el cor el que em va ensenyar com estimar.
Alguna vegada, vaig tenir ansietat, 
Una ment que no parava, 
Pensaments que no es silenciaven. 
Llavors vaig deixar d'intentar silenciar-los, 
I em vaig sortir de la ment, 
I em vaig tornar a la Terra, 
l'fang, 
on em sostenia fortament com un arbre, 
ferm, segur.
Alguna vegada, la ràbia va cremar en les profunditats, 
I vaig trucar a la ràbia perquè surti a la llum, 
Vaig sentir el seu poder estremidor, 
Vaig sentir el meu cor bategar amb força i bullir la meva sang. 
I finalment el vaig escoltar. 
I vaig cridar: "¡Respecta't a tu mateix amb totes les teves forces ara!" 
"Digues la teva veritat amb passió!" 
"¡Digues no quan vols dir no!" 
"Camina el teu camí amb coratge!" 
"No permetis que ningú parli per tu! " 
La ràbia es va transformar en una honesta amiga, 
Una guia en qui confiar, 
en un bell nen salvatge.
Alguna vegada, la solitud va calar profund, 
Vaig intentar distreure i anestesiar, 
Buscava gent, llocs, coses ... 
Fins i tot aparent ser "feliç". 
Però aviat vaig haver de deixar de fugir. 
I vaig caure en el cor de la solitud, 
I vaig morir i vaig néixer de nou, 
En una exquisida solitud i calma que em va connectar amb totes les coses. 
Llavors ja no vaig estar més desolat, sinó només, amb Tota La Vida. 
El meu cor es va convertir en Un amb tots els altres cors.
Alguna vegada, vaig fugir dels sentiments difícils. 
Ara, ells són els meus consellers, els meus confidents, els meus amics, 
I tots tenen la seva llar a mi, 
I tots pertanyen, i tots tenen dignitat. 
Sóc sensible, suau, fràgil, 
Els meus braços s'arrauleixen meus nens interns. 
I en la meva sensibilitat, es troba el meu poder. 
En la meva fragilitat, la meva ferma Presència.
En les profunditats de les meves ferides, 
en allò que jo havia anomenat "foscor", 
Vaig trobar una Llum encegadora 
Que ara em guia en aquest camí de llum. 
Em vaig convertir en un guerrer, 
Quan em vaig girar cap a mi mateix, 
I vaig començar a escoltar.
No hi ha home o dona que pugui seure al voltant d'una foguera i dir als altres: 'sempre he fet el correcte'. Qui afirmi tal cosa menteix, i encara no ha après a conèixer-se a si mateix ". 
El guerrer de la llum sempre procura millorar. Cada cop de la seva espasa porta després de si segles de saviesa i meditació. Cada cop ha de tenir la força, l'habilitat de tots els guerrers del passat, que encara avui continuen beneint la lluita. 

DEL MUR D'UN ÀNGEL, JACKIE LYZ I AMOR INFINITS
Copyright © misteri1963 tots els drets reservats. Podeu copiar i distribuir aquest article sempre que no ho modifiqui de cap manera, el contingut romangui complet, se li doni crèdit a l'autor i s'inclogui aquesta URL https: // misteri1963.blogspot.com i l'avís del Copyright 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...