Translate

30 de enero de 2020

Tot el dany induït als meus criatures: animals, plantes, tot el vivent no serà passat per desapercebut! Doncs tot té ànima, i el seu dolor jo ho sento, ja que tot sóc jo mateix en tot moment!

                               Resultat d'imatges per a "TETRAGRAMMATON"

Estimats meus: 

ol·loqueu L'ESTRELLA Tetragrammaton EN ELS SEUS LLARS, SOBRETOT EN LES SEVES PORTES. 

remeu mirra, sàndal i sal en el meu nom, això els mantindrà lliures d'entitats i de tot el negatiu! 

Les portes de sota estan a punt d'obrir-se. Com us vaig dir, avanço el temps per a vostès. Això implica també avançar meu judici amb tot el que han creat els homes i que no l'han vist, no ho han viscut. 

Tot han cregut que és irreal, tots han cregut que mai veuran conseqüències, ja que la seva mateixa inconsciència els ha portat a aquest estat en què viuen.

Deixaré doncs que vegin i sentin les seves pròpies creacions i creences en si mateixos, ja que jo ja els he dit que el temps de l'humà ja es va acabar. El seu cor serà pesat en la balança còsmica. 

Si No passarà el que jo els mostrarà el seu propi mirall en si mateixos, llavors la majoria es perdria. Ells anhelen seu rescat, ja no físic, sinó álmic. NOMÉS despertaran vivint i al seu propi dolor. Les seves decisions a imatge de la seva ment mateixa. 

Sentiran la seva manca espiritual i això els farà reaccionar per al seu posterior rescat. Per a ells no hi haurà judici, ja que estan en estat adormit de consciència, però igual saben el que és Bé i dolent. Per això us deixaré veure amb claredat. 

Tot el dany induït als meus criatures: animals,  plantes, tot el vivent no serà passat per desapercebut! Doncs tot té ànima, i el seu dolor jo ho sento, ja que tot sóc jo mateix en tot moment !. L'única cosa que heu d'haver fet és haver viscut en amor veritable i en servei a l'proïsme ajudant-lo en el que podeu,  Doncs ningú és diferent a ningú.

Quan algú us ajuda se sent agraït amb tranquil·litat d'amor doncs algú us ha importat i desinteressadament. Però quan is toca ajudar només miren, ja que només s'omplen tot de si mateixos en el seu tot i no us importa el mal de l'altre. 

Esteu aquí per aprendre, però també per viure. És que us agrada només viure per si mateixos omplint una cosa que no omplen mai? En canvi si viuen en amor i en unitat de, això omple el seu cor i el de la seva proïsme també. 

Entre el món de caos que viuen és bonic que algú senti estimat o comprès o ajudat. Sense judicis, sol amor abraçant el germà. El seu algú fa mal l'amor és perquè no el coneix. No el coneixeu perquè no us coneixeu a si mateixos.

Escriviu en un triangle, dins d'aquest, tot el que vulguin tenir cura o curar i que no sigui material, només espiritual o algun germà, salut, força per a alguna cosa que us necessiteu. El que us vingui de el cor.

Escriviu el número 3 a cada punta i encenedor una espelma blanca Demaneu així fills meus: Pel poder el que el Pare IOD HE VAU Heus-me confereix demano per la salut de: (nom) o demano per protecció ...  salut el que us faci falta amb amor veritable i en amor en esperit, sentit tot des del cor, i quan pronunciïn això, sentidme en el seu cor. 

¡Busqueu-me i em trobareu.! 

Us estimo els meus nens! Beneïts per sempre són! Publicat per RANKENLT OSARAN a través de Joan Ashtar

© misteri1963 aquesta publicació pot reproduir-se lliurement a condició de respectar la seva integritat i esmentar a l'autor / a, com a font de la mateixa inclogui Està URL https://misteri1963.blogspot.com i l'avís de l'Copyright

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...