Translate

29 de marzo de 2018

TV3 va liderar l'audiència al febrer. Els catalans són els que consumeixen menys teleporqueria i ODI (A3 + T5 + La 1)


TV3 lidera les cadenes autonòmiques. Si sumem les 5 cadenes de la corporació (a Madrid segueixen dient que són 7 ...) tenim: 
-TV3 14,5% 
-3/24 (només notícies tipus CNN) 1,9% 
-Super 3/33 (infantil, juvenil, cultural) 1% 
-TV3 CAT (canal internacional via satèl·lit) 0,6% 
-Esport3 (esports) 0,5% 

TOTAL: 18,5%

Mitjana estatal de les autonòmiques: 8,5%




T5 + A3 + TV1 sumen un 36,8% a Espanya 
Aquestes mateixes cadenes a Catalunya només representen el 26,8% (10 punts menys ...). 


Els lideratges per targets es reparteixen de la següent manera: 
- Telecinco: líder en dones, en 13 a 24 anys (empat amb Antena3) i en majors de 64 anys (empat amb La 1). 
- Antena 3: Líder en homes, en joves de 13 a 24 anys (empat amb Telecinco), en adults joves, entre 25 i 44 anys, i en madurs, de 45 a 64 anys. A més, és la cadena més vista al "Target Comercial". 
- La 1: Líder en els majors de 64 anys (empat amb Telecinco). 
- Clan: líder en nens de 4 a 12 anys (14.1%). Pel que fa al desglossament per regions i nacions: - Telecinco: País Basc, Galícia, Madrid, Canàries, Astúries i Múrcia.



- Antena 3: Andalusia, València, Castella-la Manxa i Aragó. 
- La1: Balears, Castella i Lleó i Resta. 
- TV3:  Catalunya.





sense comentaris

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...