Translate

1 de agosto de 2018

DÉU PARE: Els vaig a explicar el que ningú els a explicat a vostès

DÉU PARE

Els vaig a explicar el que ningú els a explicat a vostès. 

   Em vaig posar el nom de "Guineu de la Terra Buida" perquè les persones s'interessessin en escoltar els meus missatges. Si desitgen cridar-me Guineu, em sembla bé. Si desitgen cridar-me Déu Pare, també està bé. A mi no em fa cap diferència perquè sóc tots dos. 

El Primer Creador, a més de crear aquest Univers ens va crear a mi ia Sarayia i també a tots els altres Déus Creadors que van crear totes les altres Galàxies. Per aquesta raó, hi ha milions i milions de Déu Pare però cada un és el Déu Pare de la seva Galàxia . 

Sóc Déu Pare.  Hi ha UN només Primer Creador que és el que va crear aquest Univers. Cada Galàxia té el seu Déu Creador. 

Aquesta Galàxia, que va ser creada amb l'ajuda de la meva estimada Sarayia, JO SÓC EL SEU DÉU PARE i el que els va crear a cada un de vosaltres. 

Tota la Terra serà embolicada en aquesta llum pura d'amor. 

El Cinturó de Fotons és una àrea de l'univers que té només llum. Quan La Terra passi per aquesta àrea serà coberta completament per aquesta llum, així de simple. No hi haurà cap lloc a la Terra on hi hagi foscor en aquest moment. Això vol dir que no va a existir el temps. 

Si no hi ha nit, és pura llum, es perd la noció del temps 

 Llavors ja serem completament de 5ta D? 

Alguns sí, alguns no. Quan L'Anunci es realitzi, les seves vides canviaran i també les seves mentalitats. 

També els seus ADN, també ja van a estar tots modificats o molt a prop d'estar-ho. Pasareu d'un cos basat en carbó a un cristalí, en altres paraules, vas a poder traspasar una paret sense siquiera pensar- ho perque la densitat del seus cossos va a ser muy liviana.

Mare Terra ja està ascendida, vostès han aconseguir-la. Per a la resta de les persones van a aconseguir el seu estat complet de 5ta D quan es produeixi l'esdeveniment. 

van a haver-hi moltes persones que "ascendeixin" en aquest moment (es refereix a les morts que es produeixin per contracte kàrmic al voltant del món)

Portals voltant del món es van a obrir per donar accés a que els seus germans surtin a retrobar-se amb vostès: Muntanya Shasta, Machu Pichu, Muntanya Everest, etc, etc. Són totes zones emergents incloent a l'aigua com el Triangle de les Bermudes que ja té vòrtex oberts permetent que les naus entrin i surtin pel terra de la seva oceà. 

Ja va ser hora que es plantegin les seves existències i s'adonin que les coses són diferents ara. Pensaran més en els seus germans els animals i no voldran menjar-se'ls ni danyar-los. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...