Translate

26 de diciembre de 2018

9.- EL PORTAL ESTEL·LAR DE, TUTANKHAMMON (TUT ANK HA Mon)



EL PORTAL ESTEL·LAR DE, TUTANKHAMMON (TUT ANK HA Mon)


per  Florin Chiriac 30 març 2013
del lloc web  AncientStarTech








En la tardor de 2012 vaig arribar a l'opinió pública amb una teoria que podria ser, encara que impactant, un gran avenç en l'estudi de la tecnologia sagrada de l'antic Egipte.

He de dir que totes les meves fonts d'informació estan basades en l'Internet i que han de fer-se més estudis holístics al camp. Revisant tota la documentació que vaig poder trobar sobre el  Arca de l'Aliança  (descripció de la Bíblia, documentals i articles publicats) estava clar, almenys per a mi, que estem tractant amb un veritable dispositiu tecnològic. 


També jo havia estat fent durant anys una comparació amb la tecnologia de l'antic Egipte i la sorprenent semblança amb els santuaris i els taüts de Tutankamon. No hi ha res de nou en això, una gran quantitat d'experts, historiadors o simplement persones apassionades van fer això abans. I també se sap que Moisès va ser iniciat com un sacerdot a la cort del faraó.  

Subratllant que podria haver-hi una gran bretxa temporal entre el període de Tutankamon (18 ª dinastia 1330 AC) i l'Èxode (no arqueològicament datat, però hi ha un debat que col·loca l'esdeveniment de 100 a 1000 anys abans del regnat de Tutankamon) He de dir que la continuïtat de la Tecnologia de la Sagrada seguia sent efectiva.

De fet, la història de l'escriptura jeroglífica pot ser una prova de la continuïtat i estabilitat de les tradicions de l'antic Egipte.

Però anem més lluny!  


Santuaris i taüts de Tutankamon 
 

 
Connectant Els habituals Punts 
... i hi ha un munt de punts dispersos per connectar, se'ls puc assegurar!

Pensant en l'Arca de l'Aliança vaig arribar a la conclusió que hem de lluitar amb un dispositiu de producció d'energia.

Però, què si aquest era un dispositiu portàtil, una rèplica d'una màquina més gran? Com podria funcionar? Em vaig assabentar que els experiments en una rèplica de l'Arca van ser fets en algunes universitats dels Estats Units.  No he pogut confirmar-ho. Però tot i així, els estudis teòrics van proposar la idea d'un condensador electrostàtic, acumulant alta tensió durant el període de desert de l'Èxode. 

Això té sentit, però tenim algunes preguntes per respondre.

En primer lloc, què hi havia dins l'arca? 
Sabem que havien dues rajoles inscrites per Déu mateix amb els Deu Manaments. Com funcionava llavors com a arma i com a equip de comunicació?  

La millor manera de tenir algunes respostes era tractar de trobar quins temes similars podrien connectar els extraordinaris troballes de Tutankamon amb la descripció bíblica. 
Per exemple, les joies trobades en la mòmia de Tutankamon són gairebé idèntiques a pectoral del summe sacerdot jueu + * - durant el període de l'Èxode. 

També de gran importància és l'ús exclusiu del lli en el procés de momificació, el drap de lli col·locat entre els santuaris de la tomba de Tutankamon, els sacerdots egipcis i les peces del faraó i dels sacerdots jueus, i així successivament.

Tornant a Tutankamon, em preguntava per què era tan complex el procés de momificació. 
Per què utilitzar tantes capes de diferents materials quan el bon sentit pot dir que les paraules del Llibre dels morts han de ser suficients perquè l'ànima vagi a les estrelles? 

Bé, i si el procés de momificació i el protocol de l'enterrament en realitat és tecnologia sagrada oculta a la vista?Quin era el punt de fer l'esforç de passar un moment tan extraordinari i gastar tants materials preciosos? Aquesta va ser de fet l'espurna que va començar la meva recerca sobre el tema. 

Si és tan important, anem a veure més a prop el procés de l'enterrament.






El procediment de momificació L'objectiu del procés de momificació és, com els savis el descriuen, per preservar el cos de la descomposició mitjançant l'eliminació dels teixits tous i òrgans interns, eliminar la humitat del cadàver, embassar el cos amb olis i embolicar el cos en un capoll de tires de lli segellat amb resines naturals. 


Ok. Aquesta és la versió curta. Vostè pot trobar la descripció completa del procés de momificació  aquí .  


Howard Carter
treballant en la mòmia de Tutankamon


Aprenem per aquest motiu el cos era mantingut durant 40 dies cobert i farcit de sal Natrón. 
Els òrgans interns on també eren conservats en natró en els seus específics vasos canopis. 

Però per què és la sal de natró tan important? 
Quines propietats químiques té? Sabem que era una barreja de sal natural collida en sec, en salines de llits de llacs salats o de  Wadi al Natrun.  

Citant el significat de  natró  en Wikipedia és:
"carbonat de sodi decahidrat (Na 2 CO  10 H 2 O, un tipus de cendra de soda) i aproximadament el 17% de bicarbonat sòdic (també anomenat nahcolite o bicarbonat de sodi, NaHCO 3 ) juntament amb petites quantitats de clorur de sodi i sulfat de sodi "
Però la sal de natró és molt alcalina! Per descomptat, el cos s'asseca amb natró, però què més es pot aconseguir? 

Després de 40 dies, el cos sencer és altament alcalí! I els òrgans interns en els flascons del dosser són alcalins també. Però un cadàver molt sec és impossible doblegar, perd l'elasticitat dels músculs. Per tal de restaurar això, els embalsamadors feien servir preciosos olis i perfums (que són substàncies destil·lades) amb veritables propietats bactericides! Tornaré sobre aquest tema.    

El següent pas en el procés de momificació era embolicar el cos en capes de lli. 
Totes aquestes tires de lli estaven amarades en resines naturals, per la qual cosa la mòmia es convertia en un capoll hermètic després de la solidificació de les resines.  ¡ Però aquí ens trobem amb altres pistes tecnològiques! Les resines naturals són molt àcides.  

El contacte entre el cos alcalí i la resina àcida neutralitza la reacció química i augmenta la protecció de la pròpia resina.

Però aquest és també un procés que permet que les resines mantinguin la seva permeabilitat a l'intercanvi iònic! I, per cert, els antics egipcis no feien servir sal marina (sal de la Mediterrània o sal del Mar Roig) per tal d'assecar els cadàvers! 
Si comparem això amb l'estructura d'una bateria alcalina o millor a un condensador alcalí, l'evidència és molt clara!

Una forma molt senzilla és comprovar aquestes descripcions:




O molt millor  aquí  i  aquí La successió de taüts ( com-nines Matrioska  - una altra curiosa coincidència) no sembla ser una coincidència, sinó l'òbvia continuació tecnològica d'un projecte elèctric! 


He de subratllar que la successió de les capes del "dispositiu" mòmia es representa de la següent manera: una mòmia molt alcalina amb una gran quantitat de joies d'or i amulets d'or (farcit amb pedres precioses, ceràmica tallada i electrònica) posicionats en el cos en els punts de xacra, és més com un circuit electrònic!

Una membrana de resina de lli (intercanviador d'ions) en contacte directe amb un casc-màscara d'or sòlid que està en un contacte directe amb el taüt d'or sòlid més interior, que al seu torn està en contacte directe amb els següents dos taüts de fusta daurada. Ok. Aquest condensador humà estava contingut en un sarcòfag de granit cobert amb una prima tapa de granit 

 


01 -  santuari més exterior 
02 -  
mantell de lli 
03 -  
segon santuari interior
04 -  
tercer santuari interior 
05 -  
santuari més intern
06 -  sarcòfag de granit 
07 - taüt
08 - taüt
09 -  taüt
  

07 -  taüt exterior de fusta daurada 
08 -  
taüt mig de fusta daurada 
09 -  
taüt intern d'or massís 
10 -  
màscara-casc d'or massís 
11 -  
mòmia

Quin sentit podria tenir una caixa de granit? Quines propietats té el granit? 

En realitat, el granit té una propietat altament piezoelèctrica causa de la composició de quars en ell. 
I és lleugerament radioactiu, sent associat amb mines d'urani. 

Aquí hi ha una explicació senzilla  de com funciona la piezoelectricitat. Tots els antics temples sagrats de tot el món van ser fets extensivament de granit! Tots els sarcòfags trobats a Egipte són caixes de granit. Les càmeres internes de les piràmides estan fetes de granit també i així successivament Per què? 

   

Hi ha un patró que hem de seguir. 
Però si postulem que el granit i l'electricitat estàtica són part del trencaclosques com podem connectar les piràmides, l'Arca de l'Aliança i la tomba de Tutankamon (o tota la Vall dels Reis)? 

Aquí està el mapa geològic d'Egipte:




Per tant, les piràmides de Gizeh tenen càmeres amb nucli central de granit.

Egipte està situat sobre falles sísmiques molt actives i una d'elles es troba a prop de la Vall dels Reis. La península del Sinaí es troba entre dos falles principals i es compon principalment de granit (especialment la Muntanya Sinaí i voltants). 



àrea de Luxor


Uns altres que han estudiat aquest tema i la seva teoria (Christopher Dunn) és que els antics egipcis feien servir en realitat l'energia estàtica col·locant els seus edificis en línies Llei i amplificant els sons.

Estic totalment d'acord amb això i aquí està el per què!

Si en  la Gran Piràmide , l'amplificador i el ressonador estaven realment fets de granit, l'energia tel·lúrica recol és la pròpia piràmide. Jo corroboro que els santuaris de Tutankamon també van ser utilitzats com a recol·lectors d'energia tel·lúrica. Funcionava d'aquesta manera.Els santuaris (com a veritables caixes d'altaveus, però amb l'obertura cap a terra) eren més petits i més petits, augmentant la freqüència.   

El mantell de lli col·locat entre el primer santuari exterior i el segon santuari amb els seus adorns de metall es comporta com un filtre de freqüència.


El mantell de lli
 

 
Detall del mantell de lli 

La forma dels sostres de les capelles està suggerint la idea de concentrar la vibració al santuari següent i així successivament fins que la vibració o so aconseguís el sarcòfag de granit i la seva tapa (que té la mateixa forma estranya com el sostre dels temples i va ser trobat trencat per  Howard Carter ).

El Tabernacle estava cobert amb deu capes de pells i teles de lli i les cortines interiors eren també de lli.

Puc especular més que tota la tomba era una vibració tel·lúrica, recol de so. Si vostè estudia les formes molt estranyes de les altres tombes de la Vall dels Reis, s'adonarà que hi ha una evident semblança a les catacumbes oa altres espais buits a les principals Esglésies Cristianes (la Basílica de Sant Pere)! 



 

He de subratllar que totes les tombes  de la Vall dels Reis  van ser excavades d'acord amb les venes calcàries trobades durant la talla. Estic segur que té a veure amb les propietats acústiques de cada lloc. 

Sembla que cada tomba estava específicament sintonitzada d'acord a l'estructura geològica.


KV62- Tomba de Tutankamon


Més informació sobre el disseny estructural de la necròpolis Tebana  
aquí

Una pregunta òbvia que sorgeix és ¿què té a veure això amb l'Arca de l'Aliança? 
Vaig saber que estem tractant amb el mateix concepte tecnològic i l'ús de l'energia electrostàtica amb un disseny lleugerament diferent ( veure Èxode 26 - El Tabernacle ). La millor paral·lelisme entre l'antic Egipte i la Bíblia és en el llibre de  Edward H. Sugden  "El deute d'Israel a Egipte - Israel 's Debt to Egypt ".  


La semblança entre la tecnologia d'enterrament de Tutankamon i l'Arca és cristal·lina. Però he de dir que l'Arca estava destinada a funcionar ÚNICAMENT com una complexa màquina portàtil els altres elements posats tots junts! 

L'entorn de granit va ser proporcionat per l'àrea d'alta sismicitat de la Península del Sinaí en si.



mapa geològic de la Península del Sinaí 

 

Era impossible carregar l'Arca a la seva màxima capacitat sense el pati i el Tabernacle.

Els pols de l'Tabernacle i del pati eren l'energia tel·lúrica o recol·lectors de vibració que estaven enfocats en l'Arca de l'Aliança del Lloc del Santíssim. L'Arca contenia probablement 2 capes de vidre de quars com a material piezoelèctric ressonant. 

La descripció bíblica del Tabernacle, el pati i l'Arca de l'Aliança és extremadament precisa per tal de fer que funcioni.


complex del Tabernacle


 
Dins el Tabernacle
 

I ara ve una part molt interessant!

Fa alguns anys van ser descoberts i produïts com a part d'un projecte d'una Xarxa d'Infraestructura Nacional de Nanotecnologia finançat per  DARPA , recol·lectors piezoelèctrics de vibracions d'energia! Aquests recol·lectors d'energia estan sintonitzats a la freqüència d'un motor, per exemple, i quan ressonen produeixen electricitat.  

L'objectiu és reemplaçar les bateries recarregables, ja que eren respectuosos del medi ambient i podien funcional fins a 20 anys sense reemplaçament!

Però també poden ser utilitzats com a sensors sense fils, ja que tenen la propietat d'emetre ones de ràdio i es comporten també com micròfons! Ells poden ser interceptats i això va iniciar un debat immediat tan aviat com els recol·lectors de vibració van ser presentats al públic. 

llegir:
Recordeu que  la  veu  de Déu  era generada entre els dos querubins de la tapa de l'Arca.  ¡Estranya coincidència! Altres característiques de la tomba de Tutankamon poden ser connectades a una força electrostàtica. L'interior del sarcòfag de granit mostra signes de destrucció en les parets interiors i com he dit anteriorment, la tapa estava trencada. 

 

La mòmia va ser trobada carbonitzada.  




Christopher Dunn  també va trobar  evidència d'una gran destrucció  a la Gran Piràmide i marques de cremades al tancament de la Gran Galeria. Un altre element que interpreto coma tecnologia sagrada és representada per tot l'exterior de la capella més exterior, com una successió de dobles pilars Djed i "nusos" Tiyt. Més en el seu  explicació erudita aquí Però la interpretació dels pilars Djed com aïlladors elèctrics, la doble successió de símbols sobre un fons blau de pisa suggereix que Tiyt és també un dispositiu elèctric. 

  

Es pot explicar com un advertiment de electroxoc i també com un circuit elèctric.

He de dir que el blau és el color que representa a totes les coses d'origen celestial i el natró era utilitzat per obtenir-lo.

¡També és anomenat blau egipci!






Els detalls són més intrigants, suggerint un complex de recol·lecció i transport d'energia, i un efecte dual o pulsàtil!

Les 7 línies podrien representar la distància de seguretat entre els dos parells de dispositius.Un colze real és 52.5 centímetres i està dividit en 7 palmes. O estem tractant també amb pinzells? La fricció genera energia electrostàtica, ¿recorda? Una interessant comparació visual es pot fer amb bateries de pots Leyden.    


Fins i tot les carpetes rodones del Tiyt mostren la capacitat d'evitar l'efecte de descàrrega de corona. 



Bateria Leyden de gerros http://en.wikipedia.org/wiki/Leyden_jar


Un altre tret curiós és que la majoria dels santuaris egipcis eren implicats, no sobre rodes, sinó que en trineus!

Per què utilitzar trineus? Això fa més difícil de moure coses tan pesades, a causa de la fricció creada amb la sorra i les pedres. 

L'explicació que donen els erudits, que els antics egipcis no coneixien la roda és absolutament estúpida.Els antics egipcis tenien carruatges de guerra proveïts de rodes i una escriptura completa i matemàtiques superiors, astronomia i així successivament!




Però tornant a aquests curiosos trineus, puc dir que arrossegant a terra era una forma molt efectiva d'obtenir una càrrega electrostàtica dels santuaris.

Per cert, fins i tot els pots canopis eren col·locats en un sarcòfag d'alabastre a l'interior d'un santuari de fusta daurada sobre trineus! Tots els déus egipcis representats per estàtues també van ser coberts amb draps de lli i "energitzats" sent col·locats en daurats altars de fusta sobre trineus! 




Va ser aquest tipus d'energia electrostàtica utilitzada per polaritzar la càrrega elèctrica en blocs de granit, per moure'ls com un tren de levitació magnètica?

Quina és la importància de la música sagrada en aquesta tecnologia? És conegut que cada temple té el seu propi grup de cantants. També els antics egipcis coneixien molt bé les propietats de ressonància dels seus instruments musicals per tal de construir-los i afinar-.  

'Els cants religiosos han de seguir precises freqüències de vibració de so, fins i tot avui en dia!

Si la meva teoria és confirmada pels estudis científics holístics, sorgeixen un parell de preguntes importants:
  • Quin poder podien generar les mòmies del toro sagrat Apis, col·locades en l'enorme sarcòfag de granit del  Serapeum ?
  • Què passa si un complet dispositiu d'enterrament, similar al de Tutankamon és col·locat a la cambra del Rei de la  Gran Piràmide de Gizeh ?
  • Si aquest era també un dispositiu sense fil de comunicació, amb qui estaven parlant?
  • D'on van obtenir els antics egipcis el seu coneixement?
  • És aquesta la principal font de poder de la veritable Porta Estel·lar dels Déus?
  • Va ser construït com una ànima, un reforç de la consciència, a les estrelles?
  • ¿Els àngels caiguts, haurien realment caigut amb una nau espacial i es van quedar encallats a la Terra?
  • ¿Van tenir aquests que utilitzar fins als cossos morts dels seus companys amb la finalitat de "trucar a casa"?


conclusions

Estic segur que els antics egipcis sabien com collir, emmagatzemar i utilitzar l'energia electrostàtica!

Tenien un gran coneixement d'acústica, geològic i coneixements químics. Ells van ser capaços de transformar una mòmia en un condensador. Això podria explicar els milions de mòmies de diferents mides i espècies animals com condensadors portàtils. La tomba de Tutankamon és un  dispositiu tecnològic electroquímic  que utilitza un avançat coneixement d'acústica per poder funcionar!   


La mateixa tecnologia i conceptes (recol·lectors electrostàtics d'energia tel·lúrica i acústica avançada) van ser utilitzats per crear el complex portàtil del Tabernacle de l'Arca de l'Aliança.

Més evidència de l'ús de l'electricitat i tecnologia especial en l'antiguitat seguirà. 
Aquest estudi preliminar recull comuns descobriments arqueològics i textos històrics, ia través d'un enfocament diferent, això conduirà a un canvi de paradigma. 


L'única explicació lògica del  coneixement  de  alta tecnologia  en la nostra història és que la humanitat ho va heretar d'una societat més antiga desenvolupada i / o directament d'éssers extraterrestres.

font: Biblioteca Pleyades

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...