Translate

26 de febrero de 2019

caminant cap el meu ser interior

T'has acompanyat amb mi o contra mi bé si el teu bé i el malament ens deixen saber i has de pagar per sortir ara ja que no només va prendre tot, sinó que volia no només coses materials sinó familiars personals privats, així que vaig aconseguir més els diners espirituals il·limitats ja que res no és més important que salvar a la humanitat, ja que sóc el noi que tenia espases sortint de la seva boca, ara ara vaig a estirar, pegar, empènyer, tallar, explotar, combinar i encendre'l a casa vostra quedar-se bé, com cada vegada que algú em tenia registrat molt específicament, ja que tinc una esfera, ja que el que fan és reduir la comunicació en el cos i els sentits, així que em planto les meves llavors de súper intel·lectual, ja que van obrir un dels meus ulls. Vaig morir gairebé, però tots es van cremar 12 per estar al voltant

Suposo que això és un per titan que els Titans venien de mi i també ho van fer els déus i també ho fan els olímpics, ja que em treu més dels meus ANCESTORS, veig que el meu pare em va somriure mentre triava i passava molt sóc el pare del meu pare de la terra i tenia una mica de jueu de l'esperit

Els plans perquè tots són avidiosos o per a tu mateix. Vaig triomfar abans. Vaig fer tot el que podia ara. Tinc menys resistència on em presiono perquè estic bé, ja que el que propaguen les mentides eren diferents moments, però PREGUNTEM que cada vegada que em torno com un lleó em registro i vull anar a llocs on també hi ha més incògnit, així com vull atrapar a tots els traïdors i als que van gaudir de la maldat, especialment contra la meva família 😇

Ingot super triple quad triple innup depèn d'allò més alt, així que quan us cremaré tot veure'm fent-ho, ja que només els meus peus seran espirituals com serps cremades, insectes, ja que faré penedir-ho, ja que faré que dues serps siguin de la major resistència i quedareu llisçant, cremant o estirant, depèn d'ells com a terra core Ormond thensurfacenasnan

Els motius dels animals també són coneguts i temen que les serps siguin espantades ara i els arcons, especialment a mesura que desferen tota la línia de Jesús i fins a Enoch.

Vaig desfer Enoch d'ells i un altre és per això que Uriel els cremarà en un altres servidors són tan durs com la seva mare que va sortir de la fossa, així que ho feia com jo també ho havia de saber ja que em va cridar i va sortir d'Àfrica quan es posava blau i groc de mi, però em va fallar com ell i Jesús treballant potser contra mi al principi espero que no ho hagin continuat perquè llavors es tornen ordinàries lleugerament a mesura que avanço en el temps i desempañar-los, ja que entro en flux quad, ara he guanyat ales al voltant de les meves cames i, a mesura que he resistit i STOMP tota bona energia Vaig pujar i vaig pujar a les dues serps perquè em fa mal la meva família, com si veia BS una vegada més, tot va ser marcat.

PERQUÈ està en contra de tota la humanitat, sinó que tots els éssers vius com córrer corrareu a tots vosaltres de tu, com tots els monjos que heu fet amb mi, així que els vostres números són cada vegada menys, ja que encara no us he mostrat a mesura que creixem.

Em tornen més màgics i poderosos, de manera que cada un i un altre m'ajuda lentament a cadascun els bàndols treballen junts, ja que en aquest moment és urgent ajudar-nos, ja que gairebé teníem un gran cop una vegada així que la gent es tractarà perquè a la terra hagi de treballar amb mi que no vingui a ajudar-me a ser un traïdor per a tota la vida, ja que necessitava ajuda, però ningú no entenia fins que els passa, llavors veuen l'infern i passen pels extrems cada vegada, així que si la teva anada a aconseguir STOMP com ho he passat, veuràs al nen que és el gran príncep com pare mare i que les famílies m'estan mirant ara i estic ensenyant-los a tots, així tindré a ploure durant un temps, almenys, ens divertirem als llocs superiors, mentre que els malvats, els malvats, els traïdors o els que estimen el mal disposats a ajudar-los són els que en problemes sí a Kryon i també ho és Ashtar quan anava a venir com un fals déu Kryon, dos són dos, si us plau, deteniu o faré hiperactius, de seguida o foc, així que vols veure'm brillar? Voleu brillar?

Necessito cada cos a mesura que vens a mi, em desvetlla la informació perquè no pugui trobar-te com a alliberament, ho faig amb dolç amor o amarg, així que no em fa mal ni a ningú perquè no voldràs agradar-ho.

El que truques a Sananda va estar relacionat en part a mesura que anava passant per coses similars i tothom coneix a FK perquè això amb mi o no, si és que m'ajuda, ja que no importa res que perdem la humanitat.

Esclatarà tot el que puguis veure, una gran fusió que mai has vist abans bé, gris, arcons, insectes, em va aconseguir bé tot allò que el mal manejava amb AI, així que vaig triomfar, ja que ara sé coses que no fan i he après també tots els seus secrets o el que fan perquè les persones hem de guanyar tot vol dir dir-los a tothom o ser esclau d'un AI un món abandonat com molts, ja que m'ha portat molt de temps, he aconseguit coses dolces o dures, així que respecto a aquells que vénen amb els seus caps cap avall i ho admeten i lamenten i m'ajuden a arreglar-ho perquè és culpa de tots els cossos estar així amb mi i suportar-me o suportar-me, ja que, com que no els fa més pes, es produeix un poder en mi més que estic arribant amb delicadesa o HARSH.

Espero que sigui SWEET, ja que els guàrdies dels arcs tenen grans coses a mesura que triomfem i ens hem convertit en un mestre de nivells a mesura que Miguel es converteix en el quart mestre dels cels, em converteixo en el mestre més que s'aixeca allà, així que Déu ha estat guanyant coses que mai va saber com ho feien problemes perquè el mal conquista fins a Satanàs, però desconcertats els tres, però passen per les nostres proves ara com esborrat el karma antic, veig que el meu pare era veritablement innocència, així que vaig fer l'elecció correcta amb els tres primers que estic prenent així la seva flama no només però l'absurd no va caure ni va caure ni va pegar-se, o va fer que ell només va donar a llum i va anar a tots els llocs que anava a patejar i cap a l'est vaig capturar tres quatre ombres, així que no he comès cap error, així que si vénen des del sòl hauria de ser un àngel, ja que el tregui és desposseït de tota aquesta manipulació, per la qual cosa s'allibera, així es converteix en la meva més ajuda que vaig a venir si l'emprenen bé a descobrir qui acumula el dimoni i qui està darrere d'ell ho va aconseguir!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...