Translate

31 de diciembre de 2016

un nou paradigma per 2017


co-crear un nou paradigma per 2017



Co-crear un nou paradigma per 2017
per Patricia Cota-Robles

www.eraofpeace.org
1 de gener de, 2017 = 1-1-1 l'11 de gener, 2017 = 1-11-1 o 11:11

A mesura que ens va fer néixer l'Any Nou 2017, despertar a la humanitat i la Companyia del Cel han establert les bases per a un canvi de paradigma que permetre que les masses de la Humanitat de transcendir la negativitat que ha estat empès a la superfície per a la purificació durant els esdeveniments impactants i tumultuosos que es van produir en 2016. sé que pot semblar massa bo per ser veritat, però això és només perquè ens hem oblidat de la veritat del que som i per què som a la Terra durant aquest temps auspicis. Si us plau, llegiu aquest butlletí amb el cor obert i la ment i preguntar-li a la seva Presència JO SÓC que els reveli SEU part vital importància en aquesta faceta del Pla Diví per a l'any 2017. Es troba poderosa enllà del seu coneixement i el temps perquè vostè expressi la seva divina potencial és ARA!


Quan es comet l'error de jutjar la realitat amb només mirar les aparences externes coses pot semblar aclaparador i fins i tot de vegades sense esperança, però res podria estar més lluny de la veritat.Els Éssers de Llum en els Regnes de la Veritat Il·luminada estan treballant tenaçment per ajudar a tots recordem que som éssers multidimensionals que funcionen en molts nivells de consciència simultàniament. Ells volen que sapiguem que el pla físic de la Terra que pensem en com sent tan real és en realitat el menys real de totes les dimensions en què habitem, i aquest pla físic és l'última dimensió per reflectir els canvis de despertar la humanitat ha Déu victoriosament co-creat en els Regnes de la Causa, on comença tot.

La Nova Terra va ser donat a llum en els Regnes de la Causa de desembre de 21-22, 2012. L'any 2016 hem assolit una massa crítica d'energia, vibració i consciència que va permetre al Portal de la Primera Causa de Perfecció de Déu per obrir-se a la plena amplitud. Això vol dir que ara els patrons de perfecció per a la Nova Terra estan fluint sense obstacles en els estrats mental i emocional d'aquest planeta. Aquests patrons ressonen amb les freqüències de 5a Dimensió cristal·lins de transfigurador Amor Diví, la Unitat, la Reverència per TOTA Vida, la Pau Eterna i l'Abundància Infinita de Déu. Però perquè aquests patrons a manifestin tangiblement en les nostres vides diàries vostè, jo i la resta de la Humanitat necessita per invocar la Llum de Déu per transmutar la negativitat superfície.Llavors hem de capacitar els patrons de perfecció del Cos Causal de Déu, centrant-se deliberadament en ells amb els nostres pensaments, sentiments, paraules, accions, records i creences.

Els primers onze dies de 2017 ens estan proporcionant una oportunitat que va a catapultar a la Terra i tota Vida en evolució sobre ella cap endavant en la Llum. Aquest do de la llum des de la qual Alt està dissenyat per ajudar no només humanitat desperta, però la humanitat en massa per a ser la Porta Oberta per als patrons de perfecció per a la Nova Terra.

El nostre Pare-Mare Déu i la Companyia del Cel han afirmat que la major necessitat de l'hora per 2017 és per als patrons de perfecció de la Nova Terra que estan associats amb la Pau Eterna i l'Abundància Infinita de Déu per esdevenir una realitat tangible per a cada persona en terra.Per ajudar en aquesta urgent necessitat de l'hora dels Éssers de Llum ens han donat una activitat de Llum que he inclòs en aquest butlletí.Aquests missatgers desinteressats del nostre Pare-Mare Déu, va dir que van a capacitar als nostres invocacions mil vegades mil vegades cada vegada que participem en aquesta Activitat de Llum. Si us plau, escoltin al seu cor i sigui el poderós Pau presència imponent i la Porta Oberta per la Llum de Déu que és el seu destí diví durant aquest Moment Còsmic.

Els primers onze DIES DE 2017

D'acord amb la Companyia del Cel, una afluència sense precedents de Llum està ancorada en la Terra a través de la Divinitat del Cor de cada persona de la flama per la seva Presència JO SÓC durant els primers onze dies de 2017. Després de cada persona AM Presència serà capaç d'utilitzar aquesta Llum per ajudar amb la seva transformació accelerada en gran mesura al llarg de la resta de l'any.

Vam ser informats pels Éssers de Llum que aquesta nova freqüència de llum serà instrumental en portar la veritat dels patrons de perfecció per a la Nova Terra en els cors i les ments conscients de les masses de la Humanitat. La realització d'aquesta veritat serà un factor crític en l'aixecament de la Humanitat per por i completant la purificació de les deformacions humanes que han estat empesos a la superfície de tot el planeta durant els esdeveniments de 2016. També serà un factor que transforma la vida en la manifestació dels patrons de perfecció per a la Nova Terra associats a la Pau Eterna i l'Abundància Infinita de Déu.

Numèricament 2017 és un un any, 2 + 0 + 1 + 7 = 10 i 1 + 0 = 1. Un és el nombre que reflecteix el renaixement, transformació i nous començaments. Dia d'Any Nou, 1 de gener de 2017, serà d'1 (mes) 1 (dia) 1 (any) = 1-1-1. Onze dies més tard 11 de gener de 2017, serà un 1 (mes) 11 (dia) 1 (any) = 1-11-1 o 11:11.Onze és el nombre mestre que reflecteix la transformació del físic cap al Diví. 11:11 és la codificació geomètrica sagrada dins de l'ADN de la humanitat que va començar iniciar Despertar de la Humanitat des de fa dècades. Molta gent ha estat aliè a aquest motivador subtil per al nostre despertar, però amb la nova freqüència de llum que rebran al gener se'ns diu que ja no serà el cas.

El primer pas en aquesta Activitat de Llum és per a nosaltres per transmutar la negativitat superfície.

CRIDA VIOLETA Invocation des de Saint Germain

JO SÓC meu Presència JO SÓC i JO SÓC Un amb la Presència JO SÓC de tota la humanitat. Com una veu, un alè, un batec del cor, i una Energia, Vibració i Consciència de pur Amor Diví invoquem les freqüències més intensificades de la 5a Dimensió Cristal·lina Solar Flama Violeta de la Perfecció Infinita de Déu que la Llei Còsmica permeti.

Saint Germain i els seus Legions de la 5a Violeta arcàngels de foc, li demanem que Blaze, Blaze, Blaze la Flama Violeta de la Perfecció Infinita de Déu amb el poder i la força de mil Sols en, a través i al voltant de cada pensament, sentiment, paraula, l'acció, la memòria i la creença que la humanitat ha expressat mai en qualsevol marc de temps o dimensió, tant coneguts com desconeguts, que està reflectint una mica menys que el Cel a la Terra.

Transmutar l'energia aquesta causa, centre, efecte, registre i memòria de tornada a la seva perfecció original i segellar en un camp de força invencible de la Pau Eterna i l'Abundància Infinita de Déu.

Acceptem que aquesta Activitat de Llum està sent Déu victoriosament fins i tot com en diem. També acceptem i saber que aquesta poderosa Flama Violeta creix dia a dia, hora a hora, moment a moment, amb cada alè que prenem fins a aquesta dolça Terra i tota la seva vida han ascendit als Regnes de 5a Dimensió de Llum en la Nova Terra, on la Pau Eterna i l'Abundància Infinita de Déu són una realitat tangible.

Aquesta és una activitat de llum de la companyia del cel donat a la humanitat amb la intenció DIVINA DE co-crear els patrons de la pau eterna i l'abundància infinita de Déu tangiblement en la vida de tots HUMANITAT.

JO SÓC meva Presència JO SÓC i JO SÓC Un amb la Presència JO SÓC de tota la humanitat. El invoco per a mi aquest sagrat i sant Dia invoco en nom de cada home, dona i nen a la Terra en perfecta alineació amb el Pla Diví de cada persona i el bé més elevat per a tots els interessats. Això és possible perquè som un i no hi ha separació.

Com One Breath, un batec del cor, una veu, i una Energia, Vibració i Consciència de pur Amor Diví, invoquem el nostre Pare-Mare Déu i tota la Companyia del Cel per ajudar a la Presència JO SÓC de cada persona a la Terra a Déu victoriosament aconseguir aquesta faceta del pla Diví.

Benvolguts Legions de Llum a través de l'Infinit, que demanen que es reuneixen per cada electró d'preciosa energia de Vida està gastada per la humanitat d'alguna manera durant aquest temps sagrat. Purificar aquesta energia amb el poder i la força de mil Sols utilitzant les noves freqüències solars de la 5a Dimensió Cristalina Flama Violeta de la Perfecció Infinita de Déu. Teixir aquesta energia purificada a la Copa col·lectiva de la consciència de la humanitat, de manera que cada electró individual de preciosa energia de Vida de ser alliberat pels Fills i Filles de Déu a la Terra en aquest moment serà utilitzat per co-crear i tangiblement manifestar Abundància Infinita Pau Eterna i de Déu per tota persona que pertanyi o servir a la Terra en aquest moment.

Estimat Pare-Mare Déu, li demanem que ampliar la seva Flama d'Amor Diví transfigurador la qual està prement dins de la Divinitat del Cor de cada persona de la flama que forma la base sobre la qual la Pau Eterna i l'Abundància Infinita de Déu es manifestaran. Crear a partir d'aquest Foc Sagrat un cor d'amor.Permetre que aquest Cor d'Amor per ampliar i expandir a través del cor de cada persona fins que envolta tot el planeta Terra beneint cada home, dona i nen. Com aquest Regal d'Amor Diví banya la Terra, cada partícula i ona de Vida a aquest Planeta atòmica i subatòmica està sent aixecat del caos en un ordre més elevat de l'ésser. (Pausa)

Aquest influx sense precedents de Llum Divina de Déu ara flueix en el cos mental, la ment conscient, el subconscient, la ment superconscient i l'estructura del cervell físic de cada home, dona i nen a la Terra.

Aquest regal de la Llum del nostre Pare-Mare Déu és equilibrar els hemisferis dret i esquerre del cervell de cada persona, i l'activació dels seus centres cerebrals espirituals. A través d'aquesta Activitat de Llum pituïtària de cada persona, les glàndules pineal i l'hipotàlem i els centres ganglionars en la base del seu cervell estan sent restaurats al seu potencial Diví.

Ara la utilització d'aquest poderós do de la llum, de cada persona Presència JO SÓC torna a calibrar el circuit dins la seva estructura física del cervell que els permet suportar una major freqüència de consciència divina que mai. Aquesta Activitat de Llum sana als circuits fragmentada que ha impedit que la Humanitat es comuniqui amb la nostra Presència JO SÓC i la Companyia del Cel.

La Presència JO SÓC prement en l'interior de cada persona del cor de la flama ara crea l'espai sagrat que permet a aquesta persona per obrir el seu 5ª.Dimensión Chakra de la corona de la Il·lustració a la plena amplitud. Això permet a cada un per comunicar-se amb la seva Presència JO SÓC i amb la Companyia del Cel a un nivell conscient, mentre que arribar, dia a dia, cada vegada més alt en la consciència de Crist.

Com que tinc el focus de la meva atenció en la Llum de Déu que està fluint a través de l'estructura física del cervell de cada persona, veig clarament cossos físics, etèrics, mentals i emocionals de la humanitat sent inundats amb la llum resplendent de Déu.

Aquest multidimensional, multifacètic, 5ª.Dimensión llum solar que flueix lliurement cristal·lí s'expandeix en cada cèl·lula de Cossos Terrenals de la Humanitat que permeten la Presència JO SÓC de cada persona a tenir ple domini d'aquesta experiència.

Ara, tot està preparat. A través del seu Presència JO SÓC, cada persona a la Terra va participar tant a nivell intern i extern en aquesta Activitat de Llum, el que elevarà la consciència de les masses i ajudar a cada ànima recalcitrant de passar d'una consciència de la separació i la dualitat de la consciència de transfigurant Diví Amor, Unitat, Reverència per la vida, la Pau Eterna i l'Abundància Infinita de Déu.

Dins de l'abraçada de la Consciència Divina, la humanitat experimenta ara un oceà infinit de llum que flueix des del Cor del nostre Pare-Mare Déu en el nostre Chakra de la corona per ser ancorats en el nostre cor de la flama.Amb aquest influx de Llum cada persona sap, "JO SÓC EL QUE JO SÓC. JO SÓC la porta oberta per aquest oceà celeste de la Llum. JO SÓC la llum del món, i el meu temps per a un major servei a la humanitat i tota la vida és ara. "

Aquest oceà còsmic de la Llum ara s'intensifica, que flueix sense obstacles a través dels cossos físics, etèrics, mentals i emocionals de la humanitat. A mesura que cada persona assimila aquest do de dalt, alliberen a la llum tots els pensaments, sentiments, paraules, accions, creences i records que es basen en la consciència de la separació o dualitat de tots els marcs de temps i dimensions, tant coneguts com desconeguts.

La Presència JO SÓC de cada persona ara afirma, "Tot el que sóc, tota la perfecció de Déu que flueix en el meu Chakra de la corona de la Il·lustració s'està manifestant a través de mi ara com la nova Terra.Estic descansant en Déu suprem confiança. Estic obrint la 5a Dimensió Stargate del meu cor a la plena amplitud. JO SÓC Un amb el meu Pare-Mare Déu i tots els poders de la llum a través de l'Infinit. Ara estic a punt per magnetitzar els patrons nous i prèviament desconegudes de la Pau Eterna de Déu i la infinita abundància de la Nova Terra tangible en la meva vida. "

Abundància de Déu és el camí cap a la pau eterna i la Pau Eterna és el camí cap a l'abundància de Déu

Ara, una nova i insondable els raigs d'or Pau Eterna i l'Abundància Infinita de Déu des del cor del nostre Pare-Mare Déu estan fluint a través del Portal de recent obertura de la Causa Divina en el calze de la meva consciència. Aquesta Llum Daurada està prement amb freqüències de 5a Dimensió Cristalina Llum solar més enllà del que humanitat ha experimentat alguna vegada.Continguda dins de l'essència d'aquesta Flama Daurada de la Pau Eterna és l'Abundància Infinita de Déu, i contingut dins de l'essència de l'Abundància Infinita de Déu és la Flama Daurada de la Pau Eterna.

Respir profundament i em converteixo en un amb aquesta Llum Daurada quan entro al lloc secret del Déu Altíssim estar dins del meu cor.En entrar en aquest espai sagrat al Sant Alè, JO SÓC obert i receptiu als impulsos que aboquen des del Cor i la Ment de Déu. El meu Presència JO SÓC em revela que l'hora ha arribat a la fi, i el Fiat Diví ha estat emès pel meu Pare-Mare Déu per a la Divinitat que prem dins del meu cor la flama i la flama del cor de tota la humanitat que s'ha de donar plena llibertat i Llibertat d'expressió. El meu Presència JO SÓC s'alegra d'aquesta Edicte Diví i ara me tota l'ajuda possible a la manifestació dels patrons de la Pau Eterna i Abundància Infinita de Déu tangiblement en la meva vida.

JO SÓC aquest mateix moment convertir-se en un Guardià de la Flama Daurada de Pau Eterna i l'Abundància Infinita de Déu, d'acord amb el meu destí diví. Els meus cossos terrestres s'han anat introduint en perfecte equilibri, i els poders latents codificats dins del meu cor de la flama estan sent alliberats. Les habilitats que he desenvolupat al llarg de eons de temps que m'ajudin a co-crear el Cel a la Terra estan sent portats a un estat equilibrat de la veritable mestratge dins meu.

La Victoriosa Immortal Flama Triple dins del meu cor ara s'expandeix i s'expandeix. La Flama Blau del meu Pare Diví Poder de Déu i la voluntat és potenciar la Flama Daurada de la Pau Eterna i l'Abundància Infinita de Déu en els cors de tota la humanitat.El groc-or de la flama de la saviesa i la il·luminació associat amb consciència de Crist i dels Fills i Filles de Déu, resulta aclaridor ment de cada persona a la Veritat Divina que la Pau Eterna i l'Abundància Infinita de Déu són aspectes inseparables del nostre Pare-Mare perfecció de Déu. La nostra Mare Déu, l'Esperit Sant, ara es dirigeix la Flama Rosa de l'Amor Diví transfigurador i Adoració respirar la Flama Daurada de la Pau Eterna i l'Abundància Infinita de Déu a través del Cor de cada persona de la flama, inundant així la Terra amb aquesta Essència Divina per aixecar i beneir tota vida. I tot està bé. (Pausa)

M'adono aquests són dies de gran acceleració a causa de l'afluència de la Consciència Divina que ha estat inundant la Terra des del naixement de la Nova Terra en l'any 2012. L'acció vibratòria de cada faceta de la vida s'està intensificant el màxim que Còsmic llei permetrà que en cada període de 24 hores. Les noves freqüències de la Flama Daurada de la Pau Eterna i l'Abundància Infinita de Déu i que estan fluint a través del meu cor de la flama m'ajudaran a mantenir l'equilibri a través de procés de Ascensió de la Terra. Això permetrà que experimenti la dita i l'alegria d'aquesta gloriosa Activitat de Llum de maneres noves i profundes.

Ara estic experimentant una octava més alta de la meva Divinitat, i el meu Pare-Mare Déu són capaços de moure fàcilment a través de mi. Els meus ulls s'estan convertint en ardents raigs de llum a través del qual la Llum de Déu fluirà per beneir tota Vida. Les meves mans estan convertint en poderosos conductors del poder sanador de Déu. Els meus llavis s'estan convertint en els instruments a través dels quals es formen les paraules de Déu i dirigits cap al pla físic de la Terra. Tinc els peus recorrent el camí de la llum. El meu Força de Vida és ara el vehicle a través del qual Déu entra en el món de Estimar i servir a tota Vida.

Ara comprenc i accepto la meva capacitat il·limitada per fer el que sigui necessari per tal d'establir i ampliar la Pau Eterna i l'Abundància Infinita de Déu en el meu món i els mons de tota la Humanitat. A través dels meus pensaments, paraules, accions, sentiments, creences i records JO SÓC un poderós, l'equilibri de l'activitat de la llum polsant en, a través i al voltant de cada electró de la vida a la Terra.

En el nom de la Infinita Presència de Déu, JO SÓC, jo dic al meu Presència JO SÓC i de la Presència JO SÓC de tota la Humanitat. Com una veu, un batec, un respir, una Energia, Vibració i Consciència de pur Amor Diví afirmo:

Estimada Presència JO SÓC ara em emboliqui en Abundància Infinita Pau Eterna de Déu i com em converteixo en un sol d'or d'aquesta llum divina.(Pausa)

JO SÓC un Sol d'Or de la Pau Eterna i l'Abundància Infinita de Déu ara manifesta i sostinguda de forma permanent per la gràcia divina.

JO SÓC un Sol d'Or de la Pau Eterna i l'Abundància Infinita de Déu ara manifesta i sostinguda de forma permanent per la gràcia divina.

JO SÓC un Sol d'Or de la Pau Eterna i l'Abundància Infinita de Déu ara manifesta i sostinguda de forma permanent per la gràcia divina. I així és.

Estimat JO SÓC, Estimat JO SÓC, Estimat JO SÓC EL QUE SÓC.


Patricia Cota-Robles
Nou Estudi Edat del propòsit de la humanitat
1 501 (c) 3 sense fins de lucre organització educativa

www.eraofpeace.org

FAX: 520-751-2981
Telèfon: 520-885-7909

Nou Estudi Edat del propòsit de la humanitat
PO Box 41883,
Tucson, Arizona 85.717

Aquest article està registrat però tenen el meu permís per compartir-ho a través de qualsevol mitjà sempre que s'ofereix de forma gratuïta, no s'altera, i s'inclogui els crèdits corresponents. Gràcies.

© 2017 Patricia Diane Cota-Robles

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...