Translate

5 de octubre de 2018

Sóc una Bruixa ..... No venero a Satanàs,


Sóc una Bruixa ..... 
No venero a Satanàs, no m'interessa. 
Satanas va ser creat pels Cristians. Satanisme és una forma de Cristianisme. No sóc Cristiana. Jo no vaig a l'església els diumenges. 

Jesús va ser un fill SAGRAT que va viure fa 2,000 anys I RESPECTE EL SEU AMOR I ENSENYAMENTS CAP ALS HOMES, encara que pocs van escoltar i molts van manipular i segueixen manipulant a la resta dels seus germans. 

No tinc  por d'anar a l'infern, no crec en el com tampoc crec en Satanas

Crec en la reencarnació, en què vaig a tornar a aquest o potser a un altre món a viure una altra vida. No sóc dolenta. 

Dir-li a la gent o que la gent em pregunti si sóc bruixa "bona" implica que hi ha bruixes dolentes.

Hi ha gent dolenta al món, i hi ha gent que decideix treballar amb les forces de la naturalesa d'alguna manera que pugui fer mal a algú oa alguna cosa; a aquesta gent NO se'ls considera Bruixots. 

La llei principal d'un bruixot és "sense fer mal a res ni a ningú, fes la teva voluntat". 

Si us plau no em preguntis sobre els sacrificis als gats o de profanar esglésies. Jo adoro als meus gats. 

I no vaig a Esglésies o Temples almenys que una persona coneguda em convidi a alguna ocasió especial. 

I si arribo a entrar a una Església no em surt un raig. I si un Cristià, Jueu o Budista fora a alguna celebració pagana, els nostres Déus tampoc els parteixen amb un llamp. No és això una cosa per reflexionar ?.

Portar un Pentagrama lloc no és diferent a portar una Creu, Crucifix o Estrella de David. Si vols que em tregui el símbol de MI Religió perquè és ofensiu, necessites fer que tota la gent de les altres religions es treguin el seu. 

Els 5 pics de l'estrella en el pentagrama representen els 4 elements Terra, Aire, Foc i Aigua i el cinquè pic representa l'Esperit; el cercle que envolta el pentagrama envolta o protegeix el Món. Com pot això ofendre a algú ?? Es pregunta la meva ment pagana. 

La imatge d'un home torturat, morint és MES ofensiu, però milers i milers de gent el fan servir obertament, sense amagar-ho.

També, si us plau no em preguntis si pertanyo a una secta en aquest to de veu meitat horroritzat meitat fascinat. Si volgués parlar de la meva secta, et oferiria el tema. Si sóc una Bruixa solitària, llavors no tinc secta de què parlar. En qualsevol cas, els nostres rituals contenen espelmes, menjar, licor, poesia, ball ... i si, si hi ha un ganivet però només per tallar l'aire, no la pell de ningú. 

No bec sang. No sóc cap tipus de vampir. Vist de negre perquè rebutja l'energia negativa, i perquè em veig millor de negre que amb una faldilla de color taronja amb pigues morades.

Si vols preguntar-me alguna cosa sobre la meva Religió, preguntame sobre la propera Lluna plena. Preguntame sobre herbes. És mes, demana-m'ho que et faci una poció per a l'amor. Però no em demanis que et faci un encanteri per fer-te més atractiu, prim, irresistible. I no faria un encanteri per fer que la teva parella et estimi més. Creu-m'ho que tu no vols res d'això, ni el Karma que envolta per a tu ni per a mi. Aquesta és una forma de manipulació, és llevar-li el poder a algú, és actuar en contra de la seva voluntat. Res bo.

Els Bruixots treballem amb l'energia Universal, amb els Déus, per millorar les nostres probabilitats. Necessites diners? No em demanis que faci un encanteri perquè el teu cap et d'un augment. Simplement, demana-li a l'Univers que augmenti el flux d'abundància cap a tu. Això no és estar imposant sobre la voluntat de ningú. 

Una cosa mes .... No em donis un llibre de la persecució de les Bruixes de Salem, és com donar-li un llibre de l'Holocaust a un Jueu. No és graciós ni de bon gust.

Si us plau no tractis de avergonyir-me del que sóc ni a qui jo venero. Arreu no tractis de "convertir-me" o de "salvar-". No em tiris amb aigua beneïda. No busco la salvació, no la necessito. Nosaltres els Bruixots ens sentim orgullosos de dir que no tractem de "convertir" a ningú. Nosaltres els Bruixots simplement som Bruixots, i la gent del nostre voltant, s'adona que com he canviat, actuat, de la nostra pau interior i només quan algú pregunta Com em puc convertir en Bruixa? és quan els vam assenyalar el camí. No t'estic tractant de convertir o reclutar com bruixa. Només t'estic demanant que entenguis. I si no vols entendre, si us plau, només m'ho dius a mi en pau. 
************* REP BENEDICCIONS ***********

Copyright © misteri1963 tots els drets reservats. Podeu copiar i distribuir aquest article sempre que no modifiqueu-lo de cap manera, el contingut es mantingui complet, es concedirà el crèdit a l'autor i s'inclourà aquesta URL https: // misteri1963.blogspot.com i l'avís del Copyright

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...