Translate

1 de febrero de 2019

AFIRMACIONS D'ESFORÇ


Afirmacions d'Esforç


  • Jo m'esforço a ser una persona agradable i aconseguir tot el que desitjo realitzar.
  • Em esforç per practicar les lleis de magnetisme mental i els meus esforços són àmpliament recompensats en una major alegria de viure.
  • Avui m'esforço per ser feliç i estar alegre.
Thenansehed a través de Joan Ashtar Copyright © misteri1963 tots els drets reservats. Podeu copiar i distribuir aquest article sempre que no ho modifiqui de cap manera, el contingut romangui complet, se li doni crèdit a l'autor i s'inclogui aquesta URL https: // misteri1963.blogspot.com i l'avís del Copyright

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...