Translate

29 de abril de 2017

Confiança: La creació de satisfacció en la seva vida


Natalie Glasson - Arcàngel Miguel - Confiança: La creació de satisfacció en la seva vida - 28 abril 2017






Canalitzada a través de Natalie Glasson - 28a d'abril de 2017 - Font original: Escola Sagrat de OMNAhttps://www.omna.org/

benediccions angelicals s'estenen a través del meu ésser a vostè de tot el Regne Angèlic. Suport Angelical està present i disponible per a vostè en tot moment durant el procés d'ascensió, el que desitja, si l'assistència, l'orientació, la curació o d'activació. Si us plau simplement una crida a la vibració angèlica i preguntem, ens instantàniament a començar a treballar amb vostè, la preparació del seu ésser per rebre tot el que desitja.


La resposta, suport o assistència que necessita sempre comença amb el seu enfocament sobre la recepció.Les seves capacitats per rebre i per compartir són una de les eines més grans. Acte imposades il·lusions i blocs sovint obstaculitzen la seva capacitat per rebre i compartir l'energia del Creador, aquestes habilitats són la seva forma més natural d'existir. Quan s'alineen amb la seva vibració natural i la capacitat de rebre, tots els blocs s'alliberen, vostè es permet l'accés a tot el que necessita, necessitat i desig, així com estats interns de compliment.Vostè es col·loca en un espai i energia dins de la seva realitat en la qual vostè està obert al Creador que donar suport de manera miraculosa en la seva realitat. Quan s'aprèn a despertar plenament la seva capacitat de rebre s'adona de la vida és fàcil i tots els somnis es pot manifestar en la seva realitat.

Donar i Expressant el Creador

Quan vostè es permet donar i compartir la llum, l'amor i la creativitat del seu ésser que es pot expressar de moltes maneres, com un somriure, compartint el seu temps amb un altre, irradiant amor al món i així successivament. Es comença a comprendre que, el que es comparteix és retornat a vostè i, sovint magnificades de maneres sorprenents i emocionants. Això anima adonar-se que, en centrar amb el pensament sobre la forma en què vostè comparteix la seva llum, l'amor i la creativitat, i després centrar-se en el que vostè desitja rebre, s'adona que els dos són el mateix. Li dónes a terme allò que es desitja que l'Univers del Creador per tornar a tu.Això podria explicar-se de manera numerus, alguns exemples:

Si vols experimentar una relació romàntica d'amor en la seva vida, beneeix a tots els que ja estan en una relació romàntica d'amor són, enviar amor i suport energètic per ajudar a altres en l'experiència de la mateixa. Ajudar a amics propers que també desitgen per al mateix, i emanen del seu ésser l'energia i la sensació que ja té la relació romàntica d'amor que vostè desitja.

Si es vol augmentar el volum de la prosperitat i l'abundància en la seva vida, beneïu els que ja estan experimentant abundància, donar suport a altres en l'experiència de la mateixa mitjançant l'enviament de l'energia de l'abundància a tota la humanitat que irradia a través del seu cos. Ajudar a amics propers en l'assoliment de l'abundància en la seva vida i permeti que irradien la sensació que ja estan experimentant amb el que desitges en la teva realitat.

Donar li permet comunicar-se amb l'Univers del Creador el que desitja rebre en la seva pròpia realitat.Donant pensaments negatius i de judici als altres, això significarà que rep el mateix d'aquells que es reuneixen en la seva realitat.Compartir la positivitat, l'amor i la bondat vol dir que experimentarà el mateix ofert a vostè d'una manera inspiradora meravellosa impressionants. Sovint és que és més fàcil donar en lloc de rebre o rebre en lloc de donar. El que vol dir que ja sigui donar o rebre té prioritat sobre l'altre que crea experiències de falta i el desequilibri. Sovint és on està present una experiència de falta que la resposta es pot trobar en el mateix lloc. Si vostè no està experimentant el que es desitja en la seva realitat, permeti contemplar la seva capacitat de rebre i donar, sovint es requereix un major èmfasi en un i l'equilibri entre tots dos.

Cinc àrees de fideïcomís

es requereix per tal de rebre i donar la llum, l'amor i la naturalesa creativa del Creador confiança. Hi ha cinc àrees de la confiança que es requereixen per mantenir l'equilibri dins del seu ésser, experiències i la realitat:
La confiança en el Creador per donar suport i ajudar-lo en formes magnífiques i satisfactòria.
La confiança en si mateix i la seva capacitat de rebre el Creador totalment.
La confiança en si mateix i la seva capacitat per expressar i compartir el creador del seu ésser interior.
Confiar en la seva presència i propòsit de la seva existència sobre la Terra.
La confiança en la guia divina i la intuïció que flueix a través del seu ésser.

Si vostè és incapaç de confiança en el Creador, l'obertura i el lliurament de si mateix per rebre el Creador, llavors és molt poc probable que vostè serà capaç de rebre orientació o la intuïció divina. No pots confiar en tu mateix en la creació de satisfacció en la seva realitat i es pot sentir sense connexió a terra o no acceptada en el món. Cadascuna d'aquestes cinc àrees de confiança estan vinculades i connectades, el que afecta la seva realitat, la manera com perceben la seva realitat i la llibertat que es permet de crear a partir de la seva veritat.

Orientació per crear la satisfacció que desitja en la seva vida

1. Primer, creu que les intencions dels que desitja experimentar dins del seu ésser i la realitat. Escriure seves intencions cap avall documentar el que se sent, el que va a veure, sentir i reconèixer a experimentar el compliment que desitja en la seva realitat. Deixar anar de com les seves intencions es manifestaran i en lloc de pensar en el que serà com quan les seves intencions s'han manifestat en la seva vida.

2. Pregunteu:

Confio en el Creador per donar suport i m'ajudi a experimentar les meves intencions en la meva realitat totalment?

¿Confio en mi mateix i la meva capacitat de rebre el creador plenament i rebre l'energia de les meves intencions, que incorpora l'energia plenament?

¿Confio en mi mateix i les meves habilitats per expressar i compartir el creador i l'energia de les meves intencions del meu ésser interior?

Confio en la meva presència i el propòsit de la meva existència sobre la Terra? (Encara que no entén la seva presència o propòsit totalment. Això és qüestió és més de sentir-se connectat a terra, feliç, segur i protegit a la Terra i en presència dels altres.)

He confiat en la guia divina i la intuïció que flueix a través meu ésser? No em permeto rebre la guia i no confio prou com per actuar-hi?

També és oportú examinar les històries que s'han creat per justificar la seva falta de confiança.Aquests poden semblar real i veritable, però, són els blocs, les distraccions i les il·lusions que impedeixen d'abraçar l'estat natural de la confiança que hi ha dins del seu ésser.

3. A través de l'examen i la contemplació de les seves respostes honestes i veraces a les preguntes anteriors pel que fa a la seva confiança, vostè serà capaç de reconèixer i acollir una consciència que es requereix la curació, on està present la falta i on la confiança necessita ser animat.

La manca de confiança és una experiència de separació del Creador i la creença que estàs sol en la seva realitat i existència. La confiança és una experiència de la unitat i ser completament alineat amb el Creador dins del seu ésser i l'Univers del Creador.

4. Fer una crida a les meves energies, l'Arcàngel Miguel per ancorar la meva espasa de la veritat i la confiança en el seu ésser per alinear tot el seu ser amb el Creador promoure la curació i la transformació que magnifica i restaura la seva confiança en tots els nivells.

'Arcàngel Miguel, que et invoquen a estar presents amb mi ara com medito. Els convido a que realitzi el seu angelical Espasa Energètica de la Veritat i Confiança en el meu ésser, a través del meu chakra de la corona a la part superior del meu cap com un pilar de llum que s'estén a través de cada chakra a la columna central del meu ésser. Deixeu que el seu llum a transformar el meu ésser, dissoldre bloquejos i limitacions en la meva capacitat d'expressar i rebre.Sana meva unitat natural amb el Creador encoratjador meva confiança en tot el que sóc i tot el que és el Creador. Recolzar-me en rendir-se a la presència del Creador, experimentant la meva confiança polsant a través de tot el meu ésser, la meva posada en llibertat de les experiències de la separació, la falta i el desequilibri. Sóc Confiança, sóc.Gràcies Arcàngel Miquel.

L'afirmació, 'jo sóc jo sóc confiança,' és una declaració bella per repetir-se a si mateix com una curació. És que s'alinea amb el Creador perquè 'I Am' és una altra etiqueta per al creador.Vostè està indicant que hi ha una harmonia de confiança entre vostè i el Creador.

Em invocarà, Arcàngel Miguel per treballar amb vostès gent que produeixi la curació per desenvolupar i despertar el seu estat natural de la confiança del seu interior.

En la confiança eterna, Arcàngel Miguel

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...