Translate

9 de febrero de 2019

‼* Demolidor repàs de Sala Martin a Levi *‼

‼*DEMOLIDOR*‼
📣 Lleguiu el que li diu Sala Martín a Andrea Levi del PP  !!  👏👏👏👏

Sala Martin a Levi:

 Andrea, encantat que examineu “SIN LÍMITES” els meus contractes. Perquè, si ho feu us adonareu que, a diferència de tu, jo no he costat ni un euro al contribuent: el meu programa ha tingut tanta audiència que TV3 ha MÉS QUE RECUPERAT els costos gràcies a la publicitat generada. És a dir, que a diferència de tu (que cobres i no fots res útil), jo cobro i faig guanyar diners al contribuent català. No només no li costo res sinó li genero beneficis!!!

A més jo, a diferència de tu, no treballo per a cap organització que pagui en sobres per sota de la taula i tot el que cobro ho cobro a través de transferència bancària. Ni un sol sobre! Pots dir el mateix, "A. Levy"?

I ja que menciones això de "vendre la producció externa": jo, a diferència de tu, venc als meus serveis a DOTZENES d'empreses, governs i institucions d'arreu del món. TOTES em paguen LLIUREMENT perquè pensen que alguna cosa en treuen. I tu? Qui et paga a tu a banda del PP? Perquè, ets del PP, no?

Finalment, jo NO he signat cap contracte amb TV3 sinó amb El Terrat. Vosaltres vau fer servir el poder del Parlament per obligar a que El Terrat us ensenyés un contracte PRIVAT. Tu ara estás fent públiques les dades confidencials que vau obtenir com a parlamentaris... I això és abusar del  poder per obtenir beneficis polítics. És a dir, ÉS CORRUPCIÓ. Si no fos perque no confio en la VOSTRA justícia (i perquè m'importa una merda que la gent sàpiga el què cobro) et posaria una querella a tu i als 30 diputats del GRUP PARLAMENTARI del PP al parlament... Oh wait... que no sou 30! Ni teniu grup parlamentari!! En què deuria estar jo pensant!

Dit això, si vols tenir converses a Twitter, no siguis covarda i no t’amaguis darrera del bloqueig. Si tan valenta ets, dóna la cara i no marxis plorant... Com sempre. Ets diputada al parlament de Catalunya. Comporta't com a tal.

📣 Compartiu el escrit 👍

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...