Translate

25 de febrero de 2021

PERMETRE EL SAGRAT PLAER SEXUAL

 

 💖 PERMETRE EL SAGRAT PLAER SEXUAL / SI ET obro MEUS CAMES AMB VOLUNTAT, AMB INTENCIÓ. HAS DEMOSTRAT QUE ETS ALQUIMISTA, UN COMPANY DE VIATGE A L'EVOLUCIÓ I M'HAS MOSTRAT UN COMPROMÍS DE TROBAR ALLÀ I DEIXO QUE EL MEU FEMENINA S'ASSEU TEU MASCULINA, VORTEZAR CAP AMUNT EN INTIMITAT DE PROXIMITAT / EN SERVEI PER AL MAJOR BÉ PER A TOTS PER ALLIBERAR PER LES DUES PARTS 💖



Quan obro les meves cames obro la meva ànima.

He decidit que estic a punt per crear, transmutar, transcendir fronteres amb tu.

Quan et obro les cames, em quedo en veritable vulnerabilitat i por, es necessita valor per deixar que el teu energia entre en el meu ésser, per a ser penetrat primordialment. Mantenir espai física i emocionalment no només per a mi sinó per a altres.

Quan obro les cames, estic obrint, ment, cos i esperit ... permetent.

Estic en el femení que tria el luxúria primordial, el teu desig, el teu impuls animal. Vull celebrar això amb tu, vull veure-ho córrer pel teu cos. Vull que el gaudeixis a través de mi.

com; Vull veure la teva por a l'alliberament, a tocar la unitat, a l'expansió, els sentiments que et aclaparen, que poden fer-te creure que ets indigne d'això, o que ho rebis tot. Però volgut masculí ets.

Quan obro les cames, vull sentir tot el que ets, tot el que desitja. Vull veure tant el teu masculí com el teu femení, i els arquetips et envaeixen i travessen.

Quan obro les cames, he deixat de banda vells patrons i històries d'objectivació, de desig pecaminós. Libero matisos religiosos, de domini patriarcal, de l'home ferit i de la dona ferida.

Em dic a sentir tots els meus xacres, permetent, la sensualitat, el meu sexe, de ser la puta i la verge, sense judici; com mereixo plaer perquè sóc digne de la meva sensualitat. De sentiment.

I a l'obrir-te les cames dins d'aquesta dansa de la dualitat, de la servitud i l'alliberament per a ambdues parts, m'adono d'un desig de servir tant com de ser pres, mentre tu dirigeixes el seguiment.

Quan obro les cames, permet que el meu femení senti la teva masculí, es mogui cap amunt en intamancia de proximitat.

Sento l'impuls de convertir-me en un momentàniament, de recordar un temps abans de la separació, abans que naixés la por a el rebuig, abans que el meu cos em conegués només a mi i la meva ànima et recordés com a part d'una consciència major.

Quan obro les cames, deixo que l'energia flueixi des del chakra arrel, el meu sexe, fins al plexe solar i el cor, on sento la font de la humanitat que batega a través teu, abasta el meu ser en agraïment pel mirall que ets . Deixo que el meu cor creixi, senti, toc. I sento que la nostra energia sexual flueix cap a la corona, mentre ens alliberem a la unitat i ens convertim en part de la consciència curativa.

Quan obro les cames, t'he triat conscientment com a mirall i mestre, amant i posseïdor de l'espai, un ésser que està disposat a transcendir el temps.

Quan obro les meves cames com a dona, m'aturo en el meu més vulnerable, la meva més cru i en el meu més valent. Si et obro les cames voluntàriament, conscientment, amb intenció. Has demostrat que ets un alquimista, un company de viatge cap a l'evolució, i m'has mostrat un compromís de trobar-me allà.


~ Naomi Kekeni

Art de Tina Maria Elena ⠀

💖👑🌹⚜️💖

Estima els que no són estimats

Perdona l'imperdonable

Tots som un

El cel està de tornada a la terra

Fem, creiem i démos a llum a l'AMOR

💖👑🌹⚜️ 💖

sóc el que sóc

Inanna jo sóc

Deessa de l'Amor Multiversal

Guardià dels Codis Sagrats Divins de Sexualitat Màgica Femenina de l'Antic Egipte i Portador de la Flama Blanca d'Andròmeda

Em sento molt honrat, humil i agraït

~ Agnes Lindhout / Inanna

💖🌹💖

En amor i llum

💖

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...