Translate

25 de junio de 2017

Mare / Pare Déu Tot el que ve de les mans és Amor i sempre consistirà en amor


Mare / Pare Déu a través d'Ann Dahlberg, 24 de juny, 2017



Sananda 25 de de juny de, 2017

Canal: Ann Dahlberg

Sóc el teu Pare / Mare Déu i avui vull difondre el missatge d'amor. Sóc amor. Vostè és amor. Tot el que viu i es mou és l'amor. Tot el que ve de les mans és Amor i sempre consistirà en amor. Busca en el teu cor i trobaràs amor allà. L'essència de la seva ànima és amor pur. Quan hagi obert a si mateix a l'interior es troba la veritat allà - la veritat de la seva ànima, que sap que són la llum. És pur, blanc i brillant i ple d'amor a tot el que existeix.

Sí, la creació és la llum i d'amor, la seva il·lusió és molt diferent. Vostè pot en qualsevol moment tornar a la llum i l'amor que ets. No obstant això, vostè ha triat per tenir l'experiència i una major comprensió dels contrastos que poden existir a la vida. En aquesta ocasió es va optar per anar més profund en el món de contrastos. Se li va oblidar la llum en el teu cor, però la llum no es va oblidar de vostè. S'ha arribat ara per portar de tornada a casa una altra vegada - Inici de la llum i l'amor que vostè pertany. Hi havia molts crits d'auxili i de la desesperació que van arribar a la llum. Jo, el seu Pare / Mare Déu, ara vaig a portar la llum de nou a vostè. Els meus braços estan oberts i acollidor.

He esperat molt de temps per a la seva tornada i és un dia d'alegria per a mi i per a tots els éssers de llum a les que ara tornen a casa per. Serà una festa de la llum en el signe de l'amor. És un gran dia per a la llum del cel i els portals del cel estan obertes. Moltes mans acollidores estan preparats per rebre'ls. Han esperat molt de temps, anhelat i s'envia amor per recordar del seu lloc de naixement, que està en la llum. Vostè va néixer en l'amor pur i la llum. Tornarà tan pura, la llum i els éssers amorosos. Potser vostè pot pensar que la vida en el fosc món de contrastos que ha fet menys amorós, però que és també només una il·lusió. Res no pot destruir la seva essència interior. És només una comprensió del que la separació pot crear a través de l'angoixa i la por que ara porten de tornada amb vostès. Aquesta comprensió pot ajudar a altres que lluiten amb la mateixa angoixa de separació per poder portar-se a si mateixos de nou a la llum i entendre que sempre són estimats i donen la benvinguda cada vegada que tornin a casa.

Sí, els meus estimats fills, només puc estimar-te i seguir-te dia i cada hora. La seva voluntat és la meva voluntat i la seva voluntat és ara tornar a casa i m'omple el cor amb molt d'amor i alegria. S'han fet preparatius per al seu retorn i que no prendrà molt de temps abans que tinguem els fills de la llum de nou amb nosaltres. Els àngels toquen i canten en alegria i amor en elogi del gran esdeveniment que està passant ara a la Terra.

Jo, el seu Pare / Mare Déu, donar la mà guia de tot el que succeeix a la Terra avui dia, pel que amb seguretat pot passejar de nou a casa. He esperat a vostès estimats fills - Jo he esperat. És una gran alegria per a mi veure a tots els meus fills van a casa de nou. És una sensació indescriptible que no es pot posar en paraules. El meu amor per tu no es pot explicar, descriure o sentir-se en la dimensió que es troba. Un dia va a entendre quant ets estimat. Sap i entén que s'esperen i éssers molt més enllà de la seva comprensió.

El meu amor és amb tu tot el temps per a cada pas que dónes en aquesta o en una altra vida ... tot el camí fins que es posa dret al meu costat com una llum pura i amorosa.

Estic amb vostè,

Pare / Mare Déu





Traductor del Suec a l'Anglès: Per Staffan

Font: www.sananda.website

Els missatges publicats en www.sananda.website lliurement poden ser publicats per altres treballadors de la llum amb el reconeixement adequat de la cadena i el traductor, així com la font de pàgina web

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...