Translate

29 de diciembre de 2017

DECRET PER SANAR LA POR A L'ENERGIA DELS DINERS



En el Nom del Jo Sóc i en la Presència Divina en El meu, Decret i demano des del meu cor i la meva Ésser Superior que siguin Dissipades i Alliberades de dins meu i dels meus cossos energètics, tant en el mental, emocional i en l'etèric totes les memòries de pOR amb l'energia dels diners, que siguin curades i alliberades completament del meu interior aquestes memòries de por i inseguretats, per obrir-me a donar ia rebre abundància i sentir-me mereixedor / a en tot moment de rebre diners perquè flueixi de forma fàcil , abundant, honesta i de benefici per a tothom.

JO SÓC l'Abundància a la Terra.

Fill de la Mare Terra Femenina i Abundant de la qual em sento Mereixedor / a de rebre els seus fruits, la seva provisió i subministraments materials, el seu amor, la seva salut, la seva plenitud, la seva felicitat i la seva felicitat, ja que sóc el seu fill / ai pertanyo a tots els seus Regnes. 

En el Nom del JO SÓC, agraeixo l'Abundància per a mi i per a cada un dels meus germans. Deixo anar i allibero Aquí i Ara, tot patró antic gravat en els meus cossos de "no merèixer" o "no mereixo" o "no està bé rebre o demanar".

 Quedin esborrats de la meva memòria cel·lular i de la meva ment qualsevol Negació sobre l'Abundància i qualsevol sentiment de Escassesa.

 Em obro al corrent ia la Llei Universal del DONAR I REBRE.

 Dono i Rebut Benediccions i Abundància. 

Així És, així Ja i Fet Està 

Gràcies, Gràcies, Gràcies

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...