Translate

31 de diciembre de 2017

PARE DÉU per Galaxygirl

❤ NESARA GESARA ASCENSIÓ 🌎30 desembre 2017


Hola nens, sóc jo, pare Déu.


Quan mires cap al cel i veus tots els llums centellejants, sé que aquestes són totes les vegades que vaig pensar en tu.


Així com les estrelles numèriques són massa nombroses perquè la ment humana les capti plenament, això també sona cert per a la profunditat de l'amor i l'alegria que sentim quan parlo amb tu a nivell del cor.


Em complau escoltar-te i demanar, però quan pots anar més enllà en la part on camí i experiment la vida amb tu, llavors hem aconseguit una connexió més profunda.


És agradable ser més que Santa Claus amb les llistes de desitjos, encara que ens encanta la llegenda del Pare Noel i la forma de pensament que està molt viu i bé en els cors de la humanitat i augmenta significativament l'emoció i la vibració durant la temporada nadalenca .


Vull experimentar el que experimentes, veure el que veus, deixar que entri a les parts doloroses més profundes de tu que has tapiat i tancat el teu cor perquè puguem sanar-lo junts.


T'estimo.


Hi ha molts pares humans que lluiten amb aquest concepte de masculinitat tendra.


Aprèn de la meva


Jo et mostraré.


La veritable virilitat és compassió crua embolicada en un poderós amor ple d'acció. Aquesta és la mirada en la qual et veig, fills.


Veig totes les seves parts i peces, totes les seves lliçons de dolor i de triomf.


Jo ploro quan plores.


Ric amb tu.


Estic veritablement aquí per a tu en qualsevol capacitat.


El meu profunditat d'amor per tu és indescriptible en les teves termes i comprensions humanes.


Afortunadament per a tots nosaltres, vostè s'està expandint ràpidament, he afegir, per comprendre més d'aquestes idees a nivell de l'ànima i del cor.


Perquè al elevar-se en vibració, tot això tindrà més sentit perquè el sentiràs.


El sabran perquè el seu botó de veritat interior que ha estat ple de pols i sepultat sota dogmes i mentides -aquestes mentides i tergiversacions de la veritat- estan sent despullats i erosionats mentre tots comencen a veure amb la ment del seu cor.


No em demanaràs que ho s'expandeixi?


És una de les meves especialitats.


Què penses que significa preguntar-me per el teu cor?


Permet-me entrar.


Permet-me ajudar, curar i sostenir la mà mentre prenem junts aquests últims passos dimensionals inferiors.

Estic a punt per a grans coses per a Gaia, oi? Sí!


Llavors, aprofitem aquesta energia d'expectativa i esperança i alegria i creiem junts aquest meravellós nou regne.


Jo sóc el teu pare Déu.


T'estimo infinitament.


Si us plau, si fóssiu lliure de parlar amb mi en qualsevol moment.


Grans coses estan avançant ràpidament.


Tot és, i serà, i seguirà sent, bé



 http://inteldinarchronicles.blogspot.com/2017/12/message-from-father-god-for-december-30.html



No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...