Translate

5 de noviembre de 2018

Antiga Shift activació pel Mestre Kuthumi i Màster Sanada

Canalitzada a través de Natalie Glasson ~ Sagrat Escola de OMNA
Kuthumi 2
Benediccions d'amor i veritat, jo, el Mestre Kuthumi, traurà a vostè. Jo sóc el Mestre del Món juntament Mestre Sananda, juntament supervisem l'educació espiritual i l'ascensió de tots els éssers a nivell planetari i terrenal. És el nostre propòsit d'estar al servei de vostè, per a regal que la informació i el coneixement, així com la transformació despertar i la il·luminació interior. Hem creat els contractes amb cadascun vostè abans de la seva encarnació en la Terra. En aquests contractes l'ànima va indicar la raó de la seva encarnació i el que la teva ànima desitjava descobrir i despertar, ens va compartir com podríem ser de servei i suport a la seva ànima. Desitgem fer-li conscient del contracte, pel que pot adonar-se que es pot recórrer a nosaltres per activar la saviesa en el seu interior, despertar a saber interior i instigar la transformació a estar al servei de l'encarnació de la seva ànima sobre la Terra.
'Mestre Kuthumi i el Mestre Sananda, demano a la seva energia, l'amor, la saviesa i la presència per estar amb mi ara. recolzar-me en l'obertura per rebre tot el que sents guiat a compartir amb mi, que recobri amb una ment clara, el cor i l'ésser, perquè pugui beneficiar-se plenament de l'experiència.
Mestre Kuthumi i el Mestre Sananda, si us plau, comencen una transmissió de l'energia perquè jo pugui rebre i despertar la saviesa de la meva ànima em desitja ser conscient en aquest moment en la meva ascensió. Si us plau, imprimeixo en el meu ésser l'energia i la il·luminació que em servirà en el futur, així que pot portar això a la meva manifestació actual a una velocitat més gran. Si us plau doni suport a la meva ànima i l'existència de la meva ànima sobre la Terra, ara i en el meu ascensió. Gràcies i deixa que sigui. '
Feu excursions a experimentar la transmissió d'energia ancoratge totalment en el seu ésser. Aquesta pràctica es pot aconseguir tan sovint com vulgueu i al llarg de tot el procés d'ascensió, que, desitgen estar presents i de servei a vostè sempre.

Energia antiga en el seu nucli

Mentre que el restabliment de la nostra connexió amb tu i despertar el contracte de servei que volem oferir a la seva ànima li permet accedir antiga saviesa, saber interior i la veritat dins del seu ésser, hi ha una activació més profunda que té lloc. Dins de la seva ànima i l'essència de la seva ànima, fins i tot en el si del seu grup d'ànimes no s'emmagatzema antiga saviesa i la veritat. La saviesa antiga i la veritat són els coneixements, les tècniques, les energies i la comprensió que ja no existeixen a la Terra i, de vegades dins l'univers del Creador. És civilitzacions, el seu propòsit i ensenyaments que la teva ànima i fins i tot el seu grup d'ànimes ha oblidat. Aquesta saviesa i la veritat pot ser tan antiga que té les claus dels estands d'energia i fins i tot d'ADN de llum que es manifesta durant les expressions originals del creador. Tot i que part d'aquesta saviesa i saber interior ja no és essencial o necessària sobre la Terra i els plànols interns, hi ha aspectes que han de ser redescobert per crear una totalitat i integritat en el coneixement de la humanitat i els éssers en els plànols interns. Similar a les peces clau de la saviesa que completen el panorama més ampli de tot el que és el Creador que està despertant i descàrrega dins del seu ésser.
iu-4
Aquesta antiga i la quantitat d'energia necessària s'oculta en el centre de la seva ànima, s'ha caigut en l'oblit. Quan s'activa també tornarà a despertar una nova onada d'energia i el cicle dins del seu ésser, que ajudarà a potenciar la seva sensibilitat i consciència de les seves capacitats espirituals, els seus guies, el seu procés d'ascensió i els plànols interns d'Univers del Creador. Quan s'amaga un aspecte del Creador, fins i tot si és la saviesa o coneixement conscient, es crea un bloqueig en el seu sistema d'energia restringint el flux total de la seva energia, vitalitat i llum. Si bé això pot passar desapercebut per diverses encarnacions, generacions i civilitzacions sense causar cap problema al seu procés d'ascensió i l'expansió del seu ser, arribarà un moment en què la seva vibració ja no pot tolerar el bloqueig, causant la curació i un comunicat que tingui lloc . Aquest temps s'està acostant. Jo, el Mestre Kuthumi, juntament Mestre Sananda he posat una energia en moviment assistida i magnificada pel Creador per portar l'antiga saviesa i veritat a la superfície una vegada més, i per l'obstrucció a ser posat en llibertat. Creiem que molts treballadors de la llum estan disposats a experimentar una profunda alliberament i la llibertat del seu flux d'energia dins del seu ésser, el que resulta en l'antiga saviesa i la veritat es desenvolupa en el seu coneixement conscient.
L'energia que hem posat en marxa només servirà i treballar amb aquells que estan preparats i disposats, que no causa cap trauma o estrès de qualsevol tipus. En el seu lloc, serà com una explosió de la bombolla, la il·lusió de dispersió amb una sensació general de la llibertat i alleugeriment en el seu flux d'energia. S'ha de donar compte del seu camp d'energia en expansió i creixement en el poder que serà inspirador. L'energia que el Mestre Sananda i m'han posat en marxa també va a netejar i purificar l'antiga veritat i despertar la saviesa del seu nucli, això vol dir que tota l'energia que no siguin necessaris o la saviesa es dissoldran eternament. Per tant, no hi ha necessitat de preocupar-se per ser distret per les energies que no siguin necessaris o preocupar de ser confós, el despertar la saviesa serà perfecte per inspirar i més que despertar.
El resultat d'aquesta activació és un dels sentiments i el reconeixement de la integritat i la integritat del seu ésser com una expressió del Creador en la seva encarnació física sobre la Terra.
Sanada i Kuthumi
'Faig una crida a la presència del Mestre Kuthumi i el Mestre Sananda per descarregar les seves energies amoroses, vibratational prudents i altes en el meu ésser ara. Permetin-me sento la seva presència polsant al llarg del meu ésser, ancorant en els meus cèl·lules i la percepció conscient. El propòsit de la síntesi de la nostra energia és per preparar-me per rebre el nou moviment de l'energia que estan donant a llum i per revifar l'antiga saviesa i la veritat des de l'interior del meu ésser '.

Respirar profundament gaudint de les sensacions de la nostra integració amb vostè i mentre ens preparem les seves energies per rebre l'activació.

'Mestre Kuthumi i el Mestre Sananda, si us plau em s'alineen amb la nova transmissió d'energia de moviment que ara està donant a llum a nivell planetari. Déjame rebre les energies, la freqüència i la llum, que penetra en tot el meu ser i l'ànima per despertar l'antiga saviesa i la veritat es va celebrar al centre de la meva ànima. Que el despertar de l'antiga saviesa i la veritat sigui suau i fàcil alliberar el meu ser i l'alliberament de qualsevol o totes les obstruccions dins del meu sistema d'energia i el flux. Estic alliberat, autoritzat, ampliada i il·luminada. El propòsit d'aquesta activació és augmentar el meu flux d'energia, enfortir la meva sensibilitat i la connexió amb el Creador, així com recolzar-me en la recuperació i recordar el que necessito per tal de reconèixer la integritat, la integritat i la totalitat del meu ésser com un aspecte de el creador.
Mestre Kuthumi i el Mestre Sananda, si us plau em donen suport en moviment a través de l'activació d'aquest sagrat i procés de les energies originals del creador amb facilitat i perfecció despertar ara. Gràcies i que així sigui. '
Aquesta activació pot ser molt profund, que dibuix al centre del seu ésser i essència, vostè pot trobar agafar el son o estar inconscient del que està passant. Això és natural, simplement permetre que sigui ha de tenir lloc a tenir lloc. Permetre a totes les expectatives que cauen i estar presents amb el desplegament de l'energia dins del seu ésser. Potser es senti guiat a experimentar l'activació diverses vegades per rebre plenament l'antiga saviesa i la veritat celebrada dins del seu ésser.
En guia amorosa i veritat,
El mestre Kuthumi

Copyright © misteri1963 tots els drets reservats. Podeu copiar i distribuir aquest article sempre que no ho modifiqui de cap manera, el contingut romangui complet, se li doni crèdit a l'autor i s'inclogui aquesta URL https: // misteri1963.blogspot.com i l'avís del Copyright

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...