Translate

30 de enero de 2019

Afirmacions diàries de Prosperitat




  • Camí amb seguretat per la abnndancia.
  • Em veig a mi mateix en prosperitat.
  • Tinc poder per crear el meu propi món.
  • Els meus somnis es materialitzen perquè va perseverar en ells.
  • Tot el que em proposo ho aconsegueixo.
  • Va determinar el meu desig i aquest es materialitza en la meva vida.
  • Avui em sento sana, estic forta, tinc salut en abundància, puc fer de tot i no em canso. La meva ment també està renovada i tinc idees noves d'èxit.
  • Només parlo de les coses que m'agraden i la meva meta està posada en els meus objectius, tinc certesa d'aconseguir tot el que vull aconseguir, tinc una ment clara, un cor alegre i gaudeixo del que em dóna la vida.
  • Avui decideixo tenir una vida abundant, amb èxit, amor i en felicitat.
  • Decideixo tenir tot el millor, no importa el gran que sigui.
  • Ara sé que vull fer, qui vull ser i on vull anar, el secret de la prosperitat és la resposta.
  • Decideixo atreure totes les coses bones al meu dóna.
  • Jo sóc l'atracció, decideixo ser reeixida.
  • Penso en èxit i abundància.
  • El meu vibració magnètica atrau el benestar a la meva vida ia tot el que m'envolta.
  • Crec en el poder de l'atracció.

Publicat per Everth THENANSHED, 1er Oficial de la Federació Galàctica de planetes lliures.


Copyright © misteri1963 Tots els drets reservados.Puede copiar i distribuir aquest article sempre que no ho modifiqui de cap manera, el contingut roman complet, se li dóna crèdit a l'autor i això La URLestá inclosa en https://misteri1963.blogspot.com iel Avís de Copyright

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...