Translate

30 de enero de 2019

Afirmacions diàries per atreure l'amor i la parella ideal

  • Avui em llevo plena i feliç, es que van a passar coses meravelloses en la meva vida.
  • Tota l'energia de l'amor està en mi.
  • Jo ............... .Avui declaro que em obro totalment a l'amor.
  • Mereixo ser estima/da i estimar intensament.
  • L'amor, l'afecte, el respecte i la química van de la mà en la nostra parella.
  • La meva vida amorosa s'enriqueix i aprenem l'un de l'altre.
  • Tinc abundància d'amor per donar.
  • Tot el meu ésser es plè d'amor ara.
  • Permet que l'amor em trobi, estic determinada / o portar-lo cap a la meva
  • Sé que els meus vibracions d'amor t'estan atraient cap a la meva vida.
  • Atrec tot el romanticisme a la meva vida.
  • Visualitzo l'amor de la meva vida una i altra vegada i es materialitza ara.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...