Translate

21 de octubre de 2017

confessions i declaracions d'un president


Presideixo un país europeu amb una antiguitat de 500 anys. Es va forjar a base de conquestes, morts sota la instauració d'una religió, la catòlica, morts, imposicions als terrenys envaïts obligant a parlar amb el nostre idioma. 

M'ha tocat governar aquest país amb una mosca collonera que durant 300 ens dóna la murga, per sort tinc aliats, tan corruptes com el meu govern que amb una bandera de 12 estrelles grogues amb fons blau em donen suport per poder oprimir a tota aquesta gent rebel que sota amenaces de independència intenta destruir un país que va costar molts diners espoliar-i construir-lo. 

Dia 21 d'octubre de 2017, he aplicat la llei (il·legal) a aquest territori revolucionari activant l'article 155 per a provocar una guerra i continuar el saqueig a aquests idiotes com van fer els meus avantpassats.

Jo volia continuar saquejant i aquests idiotes em deixaran en la ruïna i els meus súbdits em demanaran responsabilitats, jo ja estic imputat per corrupció, penseu que importa molt? tinc als jutges comprats i em titllen de corrupte quan són ells els corruptes ?.

INNOCENTS, jo sempre sortiré innocent de tots els càrrecs. 

Qui tingui vista que miri, qui llegeixi interpreti entre línies

© misteri1963 tots els drets reservats, es permet la reproducció sempre que se digui la font original de la publicació

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...