Translate

5 de abril de 2018

MISSATGE DE MARE TERRA - Penseu en mudar les vostres residències de les zones costaneres veïnes al mar, diverses milles cap a dins.


dimecres, abril 4, 2018 

Vinc a tu filleta, perquè vull donar un missatge a la humanitat, els temps s'escurcen, ja no queda molt perquè els canvis es donin ... uns rere l'altre ... veuran les notícies primer d'un costat i després de l'altra punta i ja tot es donarà a cadena. 

Avui vas llegir i vas passar un missatge meu de fa uns anys enrere, i aquesta bé, però ara els canvis es donen, o es donen. 

Per això els demano seguiu irradiant com ho esteu fent perquè això evités que els canvis siguin bruscos. 

No sé dir-vos amb seguretat i precisió per on es donaran primer, però els que més patiran són els que es troben a les zones costaneres limítrofes al mar.

On no s'hagi eradicat la foscor, allà serà més dramàtic, doncs he de acomodar-me, balancejar i centrar-me perquè no tot sigui aigua o terra, sinó que hi hagi un balanç en tot ... entre terra i aigua ... i els focus de foscor sempre provoquen com un enfonsament en la meva escorça. 

Els dono les gràcies eternes, per tot el que feu amb el grup que responen al comandant Asthar Sheran i el mestre Sananda, això m'omple d'energies i suavitza el meu dolor per tot el mal que m'ha causat la humanitat quan maten o enverinen als meus criatures del mar ... quan em bombardegen al fons del mar per extreure la meva sang (petroli). 

 però això es va acabar, ja no tolerare més mal al meu cos.

Estic patint per tot el que hauré de treballar amb els meus elementals, ja que com qualsevol mare vull que tots els meus fills se salvin ... despertin i s'uneixin a vostès ... però ja no hi ha temps ... pregueu ... mediteu ... decretad ... envieu tota la llum-amor pugueu cada vegada que tinguin temps ... des de casa o quan pugueu fer-ho en grup, tot m'arriba, tot em calma i relaxa. 

i així és. 

Novament a tot el grup "moltes gràcies pel que em doneu llum i amor incondicional". 

Estarem en contacte, per ara res més. 

S'acomiada amb amor la vostra mare Gaia

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...