Translate

13 de abril de 2019

AFIRMACIONS PER L'ELEVACIÓ ESPIRITUAL

- No recordo a mi mateix que sóc feliç i pròsper ara

- Avui em llevo xen @ i feliç, es que em va a passar coses meravelloses en la meva vida.

-Avui començament aquest dia amb gran alegria al meu cor i aquesta serà la premissa per a mi. Els meus temors i pors d'ahir van quedar enrere. Tot el meu ésser es plena d'amor ara.

-Mantinc la meva ment en la meva meta constantment.

- Des d'avui expressaré una voluntat bona i alegria i tindré una actitud amistosa amb tothom.

- Nova força i poder flueixen pel meu ser, em sento fort i poderoso.en meu cos i en el meu esperit i intento mantenir-me així en tot moment i per sempre

- Avui sóc l'amo de tot el que realitzo, expressaré i faré un hàbit de ser feliç, entusiasme i alegria en tot.

- Faig el que em fa bé, les coses són totes noves per a mi.

- Estic ple de vida, avui començament aquest nou dia amb alegria i gaudeixo de tot el bo que em passa.

- Només parlo de les coses que m'agraden i la meva meta està posada en els meus objectius, tinc la certesa d'aconseguir tot el que vull aconseguir, tinc una ment clara un cor alegre i un gaudi del que em dóna la vida.

- Avui estimaré la feina que faig, i estimaré els altres com a mi mateix.

- reviuré amb un poder dinàmic

- Avui veig la vida amb una perspectiva positiva, posaré el millor de mi mateix amb amor en el meu treball, prenc la correcta actitud cap a tot el que em concerneix.

- Decideixo atreure tot el bo al meu.

- La meva meta és viure i gaudir d'una vida feliç i amb èxit.

- Avui posaré tot l'entusiasme i alegria en tot el que sóc capaç en el meu treball.

- Avui començament a ser feliç, les circumstàncies no em controlen, no té poder sobre mi per fer-me mal, perjudicar-o ferir-me, veig la vida amb una nova perspectiva. L'amor, l'afecte, el respecte i la química van de la mà en la nostra parella, tota l'energia de l'amor està en mi.

-Mantinc la meva ment en la meva meta constantment.

- Des d'avui expressaré una voluntat bona i alegria i tindré una actitud amistosa amb tothom.

- Nova força i poder flueixen pel meu ser, em sento fort i poderoso.en meu cos i en el meu esperit i intento mantenir-me així en tot moment i per sempre

- Avui sóc l'amo de tot el que realitzo, expressaré i faré un hàbit de ser feliç, entusiasme i alegria en tot.

- Faig el que em fa bé, les coses són totes noves per a mi.

- Tinc abundància d'amor per donar.

- Avui començament el millor any de la meva vida i als porto les millors coses de la vida cap a mi. Avui atrec l'amor ideal de la meva vida i tot el romanticisme a la meva vida.

-Es que els meus vibracions d'amor t'estan atraient cap a la meva vida.

- Permet que l'amor em trobi, estic determineu @ portar cap al meu.

-Visualizo l'amor de la meva vida una i altra vegada i es materialitza ara.

-La meva vida vida amorosa s'enriqueix i aprenem l'un de l'altre.

- va somriure i em ple d'energia viu el present, no em preocupa el futur. Els meus somnis es compleixin sempre.

- Dono gràcies al Creador cada dia per totes les benediccions que rebo.

- Dono gràcies per totes les benediccions que rebré.

Publicat per Everth THENANSHED, 1er Oficial de la Federació Galàctica de planetes lliures.

Copyright © misteri1963 Tots els drets reservats. Podeu copiar i distribuir aquest article sempre que no ho modifiqui de cap manera, el contingut roman complet, l'autor rep crèdit i la URL s'inclou en https: //misteri1963.blogspot. com i l'avís de copyright

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...