Translate

26 de enero de 2019

Un gran propòsit per sol · licitar la curació per Arcàngel Rafael


Canalitzada a través de Natalie Glasson - 25 º de gener de 2019 - Font original: Escola Sagrat de OMNA https://www.omna.org
Salutacions: sóc l'Arcàngel Rafael, us presento amb el meu equip de cura angelical per compartir la saviesa i les transmissions de cicatrització vibracionals. Vull animar-vos a demanar la curació de mi, l'Arcàngel Rafael, el meu equip de cura angelical i, en veritat, qualsevol guia que ressonareu amb els avions interns. Preguntar i sol·licitar la curació per a vosaltres mateixos ara és essencialment important, ja que la curació no és només una transferència d'energia o una ajuda física, sinó que desenvolupa la vostra connexió amb el Creadorli permet suportar la vida dels altres. A mesura que sol·liciteu la curació, ja sigui en veu alta o en la vostra ment, esteu creant un pilar de la llum que flueix des dels avions interns fins i tot a través del vostre ésser. Com més lleuger s'adapti a la vostra persona, més fàcil serà per tu per manifestar i experimentar les qualitats del Creador dins teu. A través de la sol·licitud de la curació, es fusiona amb el Creador i experimenta el poder de la unitat amb el Creador a mesura que avança la vostra vida quotidiana. A continuació es 
mostren alguns exemples que us ajudaran a fixar una curació per vosaltres mateixos:
"Demano que estigui alineat amb l'energia curativa de l'Arcàngel Rafael, permeti'm acceptar i experimentar una curació que sigui apropiat per a mi".
"Demano a l'Arcàngel Rafael i als Àngels de la Curació que m'envolten completament en una bombolla de curació i llum alimentadora. Demano que la meva llum curativa m'ajudi a augmentar el meu cociente llum, realitzant les meves habilitats d'acceptació, transformació i ancoratge de la consciència del Creador que necessito actualment en la meva vida per activar la meva presència del Creador dins de mi. Ajudeu-me a encarnar la plenitud i la integritat de la llum del Creador dins de mi, construint el meu vincle amb el Creador i inspirant als altres per fer-ho. Que sigui. »
"Invoco la poderosa consciència amorosa de l'Arcàngel Rafael, els Àngels de la Curació i el Creador per penetrar en la meva aura dissolent totes les energies negatives, emocions o patrons de pensament. Invoco la poderosa consciència amorosa de l'Arcàngel Rafael, els Àngels de la Curació i el Creador per penetrar el meu cos físic convertint tota consciència negativa del dolor, el patiment, la malaltia i la malaltia en una consciència amorosa positiva de la màxima vibració. Invoco la poderosa consciència amorosa de l'Arcàngel Rafael, els Àngels de la Curació i el Creador per penetrar particularment (part del cos) per manifestar la salut perfecta i brillant. Estic obert a canviar les meves energies perquè tot el meu ésser alineat a la llum del Creador, experimentant un procés de despertar continu ".
"Estic obert a la curació de l'Arcàngel Rafael i vull demanar-vos que m'ajudi predominantment a comprendre el propòsit i el significat del meu sofriment actual perquè puc adonar-me de la lliçó que el Creador desitja que superi, aconseguint la salut perfecta amb facilitat. '
"Demano a l'Arcàngel Rafael que activeu les meves habilitats curatives naturals, la meva capacitat natural d'absorbir i desxifrar la consciència del Creador, guanyant-se el domini de les habilitats d'acceptació, canviant i anclant les vibracions curatives. Permeteu-me sentir, sentir o reconèixer les vostres vibracions curatives 
i la meva pròpia cicatrizació, cura i despertar la llum que flueix del meu ésser. Gràcies.'
"Invoco la presència curativa de l'Arcàngel Rafael per canalitzar la consciència de l'amor, l'equilibri, la pau i la igualtat entre l'aspecte masculí i femení del Creador en el meu ésser.Permeteu-me que experimenti les vibracions alegres i alegres i la consciència del regne angelical 
.
"Demano una curació intensiva de l'Arcàngel Rafael, els Àngels de la Curació i el Creador. Demano un despertar intensiu, encarnació de la llum i la consciència, i la connexió amb el Creador. Permeti que tots els bloquejos negatius del meu cos físic i espiritual caiguin, de manera que puc centrar-me a construir el meu vincle amb el Creador.Gràcies.'
Podeu utilitzar una o moltes d'aquestes invocacions per ajudar-vos a connectar amb mi, l'arcàngel Rafael i el creador. Et recolzaré en rebre una cura adequada i una connexió més profunda amb el Creador.
Anclant les energies del creador d'acceptació, transformació i amor
El Creador es va adonar de la meva expressió i energia, l'Arcàngel Rafael, la qualitat de la curació, la cura, la capacitat d'ajuda i la connexió i l'evolució de l'ànima. Ajudar i tenir cura de la gent és, de fet, un dels meus propòsits;compartint les energies més essencials per ajudar al seu creixement. Ara podem veure que cada ànima té la capacitat de curar perquè cada ànima pot, si ho desitja, dedicar-se a cuidar-se, a cuidar i ajudar els altres a través del procés d'ancoratge de les energies d'acceptació, transformació i amor del Creador. Crec que aquest missatge és molt senzill i de vital importància, perquè t'ajuda a adonar-te de la facilitat que pot encarnar la llum del Creador, creant transformacions en la teva vida i la vida dels altres.
Un gran propòsit per acceptar la curació
Hi ha un propòsit més gran per a la meva comunicació actual i el foment de sol·licitar la curació per vosaltres mateixos. El meu propòsit és avisar-vos de la transformació que es pot fer a la humanitat mitjançant el simple procés de sol·licitar la curació. Aquesta transformació és el canvi i el renaixement del vostre patró energètic vibracional, especialment a nivell corporal físic.
La humanitat ha creat una plantilla de l'existència a través dels seus pensaments sobre com es manifesta un cos físic a la Terra generant-lo durant moltes generacions i civilitzacions. És similar a un coneixement o comprensió de la vida humana que està integrada a la forma física i la consciència d'un ésser humà transmès per generacions.Aquestes simples creences dicten l'aparició d'una persona, com han d'actuar i reaccionar, què hi ha disponible i que és possible per ells a la Terra i, en veritat, la majoria de les coses que cada persona experimenta a la Terra. És similar a l'ADN;
informació, característiques, trets i maneres de passar per generacions. Per descomptat, cada persona física és diferent, i l'ànima pot influir en la manifestació del seu cos físic en funció de les lliçons que desitgen aprendre.Aquesta plantilla ha evolucionat i canviat i, tot i així, tots els 
éssers humans mantenen la mateixa consciència que es manifesta dins dels seus cossos físics.
Amb més despertar la gent i la vibració de l'acceleració de la Terra. La informació, la plantilla o la consciència codificada dins de cada ésser físic ja no és apropiat ni rellevant per a l'ascens actual. Això s'ha anat transformant des de fa temps, però, jo, l'Arcàngel Rafael i el meu equip de cura angelical volen potenciar, transformar o actualitzar la plantilla d'existència de la humanitat dins dels seus cossos físics perquè els seus cossos físics siguin iguals a la llum de les seves ànimes.
Molts de vosaltres ja experimenten i reben actualitzacions de les vostres energies i la consciència del vostre cos físic. És important adonar-se que això ha de passar a gran escala. Jo, l'Arcàngel Rafael vull recolzar l'alliberament del dolor, l'esforç, el sofriment, els pensaments negatius i les creences falses que es mantenen dins de la consciència o l'estructura cel·lular del cos físic de tots, des de la realitat actual i des de fa generacions. Ara és el moment d'alliberar les energies velles del cos físic i permetre una nova vibració positiva més alta i la consciència d'ancorar per donar suport al desenvolupament de la vostra ànima. Si les partícules del cos físic, l'estructura cel·lular i la manifestació física tenen una vibració menor, això només garantirà que les vibracions es mantenen a un nivell inferior.
Actualment quan les persones de la Terra demanen curació, amb el permís de la seva ànima, nosaltres, els Àngels i els Archangels treballen amb l'energia del seu cos físic per permetre que els temors i les limitacions de la seva pròpia realitat i de les generacions abans que siguin alliberats, que aporten una major llibertat a les seves energies. Això manifesta una millor salut i vitalitat, una renovada vitalitat en el seu cos i la seva funció a nivell físic i espiritual. Es tracta simplement d'una curació que se centra en el cos físic i allibera patrons d'energia vells. Aquesta pràctica permet a la persona crear una consciència dins del seu cos físic i l'estructura cel·lular adequada per a ells, obtenint un major sentit del domini.
Si voleu experimentar aquest procés de curació per ajudar al vostre creixement espiritual i ajudar al vostre cos físic a convertir-se gradualment en una llum pura del Creador, podeu utilitzar aquesta invocació per ajudar-vos en la curació i l'activació.
Curació i Activació del teu cos físic
"L'arcàngel Rafael, els arcàngels i els àngels de la curació, les meves estimades guies i el Creador, crido la vostra sagrada presència, suport i protecció. Balancee i prepareu les meves energies per tal que estigui obert a convertir la consciència i la vibració lleugera del meu cos físic.
Demano que canalitzeu ara les energies curatives i espirituoses pures i boniques de Creador en la meva energia i cos físic.Permeti'm que accepti una vibració més gran de la llum, una vibració més pura de l'amor i una nova consciència positiva, ancorant això profundament en el meu cos físic, carn, ossos, sang, òrgans, ADN i estructura cel·lular.
Demano que totes les programacions passades negatives, la consciència, les creences i els temors emmagatzemats dins del meu cos des de generacions anteriors a la Terra i des de la meva vida actual a la Terra, es dissolguin, ara es publiquen amb facilitat i perfecció.
Si us plau, ajudeu a aquesta conversió de l'energia dins del meu cos físic, assegurant que es tracti d'un procés gradual de pau i d'una salut perfecta. Si us plau fondeu al meu ser i utilitzeu el vostre suport i assistència.
El meu cos físic ara té la llum pura, l'amor i la consciència de la meva ànima, grup d'ànimes i el Creador per ajudar el meu desenvolupament espiritual addicional a la Terra, lliure de temor o dubte, abraçat en l'amor i la positivitat.Gràcies i deixeu que sigui.
Preneu-vos el temps per imaginar, sentir o reconèixer la curació, el rejoveniment i la activació de la llum que flueix al vostre cos físic, seureu o descansa en pau fins que no us sentiu que el procés s'ha completat. És útil practicar-lo cada dia durant 14 dies per permetre que la transformació es produeixi en el seu cos físic. És important que durant els 14 dies de transmutar qualsevol vibració negativa i incorporar vibracions positives que invoqueu els Àngels de l'Amor des del nivell angèlic per envoltar-vos i canalitzar la seva energia d'amor pur en el vostre ésser. Sol·liciteu-ho almenys tres vegades al dia, ja que assegurarà que sou recolzat i enamorat, permetent alliberar instantàniament totes les energies negatives o la consciència i convertir-se en l'amor de les vibracions més altes.
Aquest procés de cures és natural per a aquells que demanen cura de les  seves guies i els plans interns, però, per centrar les vostres intencions en aquest procés de curació i activació  , augmentarà el vostre creixement espiritual i permetrà que el vostre cos físic esdevingui unaenergia de suport  al vostre desenvolupament a la Terra. És un pas endavant per a l'ascensió, el domini i una  major integració amb l'ànima del Creador.
En constant suport i amor,

Arcàngel Rafael

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...