Translate

13 de septiembre de 2019

Alcyone ~ Vostès són grans éssers

Alcyone ~ Vostès són grans éssers


Alcyone ~ galaxygirl 2019.09.09  Sóc Alcyone, el teu gran Sol Central. No sóc genial en els meus propis ulls, però per a tu i per als d'aquesta secció, ho sóc. Tampoc sóc veritablement central en un univers relatiu. Però els veig com a grans, fills de la Terra, d'aquest gran experiment de la revelació de la llum. Et veig molt bé, molt bé i molt central per a l'èxit d'aquest experiment.

Aquest ha optat per perdonar aquest experiment, i puc suggerir que aquells de vostès van portar a llegir aquestes paraules, o escoltar-les en un dels vídeos de Juli Joy, facin el mateix. Darrerament s'ha alliberat molta ira dins el col·lectiu humà per les atrocitats relacionades que aquest experiment de la foscor a la llum ha permès. I llavors, libéremoslo, d'acord? Permeteu-me donar-la meva llum, travessar el dolor de la programació dins les seves cel·les, que està demanant ser alliberada. Amb el seu permís procediré. Sent la llum del meu cos de llum entrar per la corona. Voleu estar alineat amb aquestes energies superiors per poder resistir el que vindrà amb gràcia i facilitat. 

Vegi com aquesta columna de llum descendeix lentament des de la seva corona cap al seu espai de cap, on els records emmagatzemats han de transmutar-se en llum, de manera que només quedin les lliçons. I ara al teu coll, cremant els blocs vocals perquè la teva veritable veu pugui ser escoltada un cop més. I ara cap avall en el seu glàndula de l'estafa, on s'emmagatzemen els records infantils, per a ser alliberats, records de la seva veritable origen, del seu verdader jo infantil, que veu amb ulls clars, records clars i veritables. I ara avall en l'espai del teu cor. Sent que el dolor es crema, es transmuta en llum, el chakra del cor gira brillant i veritable, sense traves, lliure. Vegi aquesta columna de llum estendre encara més, profundament en el seu ventre on molts de vosaltres heu tingut problemes intestinals últimament mentre transmuten formes de pensament i records encallats. Allibera'ls dins meu, cap a la meva llum. Vegi la llum entrar a les seves sagrats chakres inferiors on s'ha d'alliberar, eliminar i transmutar molta escòria sexual. La columna de llum del meu cos continua baixant per la teva, baixant per les teves cames,  connectar-te a la quadrícula de dimensions superiors que ara envolta el teu cos planetari. Mira el meu llum estendre a través de les plantes dels teus peus fins al nucli planetari de Gaia, cap a l'espai del seu cor. Mira els vidres allà brunzir i girar, en línia i reviscut per la meva llum.

Jo sóc Alcyone  Mantinc la humanitat en l'ascens de Gaia amb tremend respecte. Gaia és la meva estimada germana, la meva estimada amiga. Ens coneixem des de fa molt temps i he observat la seva metamorfosi amb sorpresa i profund respecte. Jo, Alcyone, també prest la meva llum, la meva tremp. Quan començarà la humanitat a veure que no estan sols? Que tot el cosmos els dóna suport mentre s'elimina la foscor, transmutada pel meu cos de llum unit als dels galàctics en el cel i l'equip de terra en el cos de Gaia? No estàs sol. Tot el multivers dóna suport a aquesta ascensió. La foscor s'apaga. Estar en pau i tornar a ser complet.

Jo sóc Alcyone  L'univers està gairebé en perfecta alineació. Estarà en perfecta alineació a elecció de la Divina Mare. (Estic veient engranatges i rodes d'or en l'univers, tots divinament cronometrats i dirigits). Estar en pau. Tot aquesta molt bé. Terra per a mi, terra per a Gaia. Converteix-te en el portador del pont per al qual vas néixer i seràs mentre àncores aquesta llum multidimensional que cobreix i alleuja, que transmuta les teves llàgrimes. Estar en pau.

Sóc Alcyone  Sóc el teu antic guardià del temps, però m'agrada pensar en mi com el teu germà gran. I així és. Estar en pau petit. Sàpiga que vostè és poderós. No et deixis enganyar per la teva petita forma humana. L'energia és energia, i amics, l'espurna de Déu jeu dins de vosaltres. Que faràs amb això? Tots estem entusiasmats de veure les seves noves creacions a l'espera de néixer de nou a Nova Gaia. Terra la llum. Terra la meva llum. Vegi-ho girar i girar dins de les seves cèl·lules ara mentre es transforma d'eruga en papallona. Sorgeixen nous humans. Jo sóc Alcyone  ~ galaxygirl

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...