Translate

17 de agosto de 2017

33 símptomes d'actualitzacions còsmics desencadenats per la porta d'enllaç eclipsi solar

Salutacions des de Galàctica del cor. . .

Hem estat experimentant símptomes de l'ascensió des de fa molts anys. Per a mi, agost ha estat el temps d'integració més intensa de la meva vida i estic segur que molts de vostès també.
lotus medita
Va començar la primera setmana d'agost. Jo, literalment, va experimentar un emocional, mental i física 'ruptura'. En primer lloc em va donar a conèixer un nivell d'ira / ràbia que mai he experimentat abans. Al principi, vaig pensar que m'estava tornant boig i vaig pensar que era tot meu. Llavors Supa va entrar i em va recordar que estic posat per equilibrar el camp emocional col·lectiva. Wowzer és tot el que puc dir. Es va fer més fàcil quan vaig recordar això. Després d'una setmana d'agitació emocional, que, literalment, es va ensorrar. Físicament jo era com un fideu mullat. Esperit em va dir que estar a l'equip tan poc com sigui possible i ser amable amb mi mateix per al mes d'agost. Així que això és el que estic fent.
Alguns dels símptomes que he estat experimentant són nous per a mi. Diverses nits que van experimentar els músculs de l'estómac ondulació i una altra durant un minut o dos. Això és el millor que puc explicar-ho. No era por. Això també va passar al meu fetge, la melsa i el pàncrees. Se sentia com si els meus músculs / òrgans estaven alliberant densitat. Vaig abraçar la sensació i animals a la Llum. Em va agradar!
Sóc molt social, però aquest mes no he volgut estar a prop de persones. La meva lectura automàtica de camp emocional de la gent es va intensificar. Va ser massa per el meu estat 'fràgil' de l'ésser.
Em vaig trobar meditació o entrant a la meva habitació per estar sol i fer callar moltes vegades al dia ~ vegades cada hora. Això em va permetre tornar a calibrar i alinear amb la meva Ésser Superior.
Quan vaig llegir un dels símptomes més endavant ~ afluixament de la columna vertebral ~ Definitivament va ressonar amb ell. Durant 4 dies es sentia com el mitjà de la meva esquena estava trencada. Vaig aprendre a respirar a través d'ell. Quan aquest símptoma va aixecar, em vaig sentir com la meva columna era més flexible. El meu quiropràctic em va dir que la majoria de la meva columna era com el d'un 20 anys d'edat. Ara tot el que he de fer és desbloquejar els meus malucs i part superior del coll més. Bé!
La comunicació amb el meu Ésser Superior és cada vegada més fort i més espontània. No necessito estar a la meditació per connectar. Estic abraçant aquesta integració amb un cor agraït. Estic sent mostrat molts patrons de comportament ancestrals dalt per a la transformació. Tot el que he de fer és reconèixer-ho i afirmar que estic disposat a alliberar aquest patró per a mi i tots els meus avantpassats. Em sento més lleuger i reconèixer instantàniament quan un d'aquests patrons habituals superfícies. Llavors simplement (en general en silenci) dic amb un somriure: 'Gràcies, vostè és d'una consciència diferent i ja no es necessita.'
Bé, això és suficient per ara. Em sento més fort pel dia i vull per a agost 21. Sigui amable amb vostè mateix i els qui l'envolten. Tots estem experimentant els efectes dels esdeveniments astrològics en la nostra pròpia manera única. Ens estem preparant per entrar en més del nostre domini. Al·leluia!
Espero que hagis trobat aquesta missiva útil. Som col·lectivament en el precipici de canvi. Els Mestres i Federació Galàctica ens animen a reunir-se amb la nostra missió i visió compartida. Uniu-vos el diumenge, per a un seminari de gran abast en la vigília del 21 d'agost En veritat, junts som victoriosos!
Amb amor en el meu cor els desitjo pau ... Colleen

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...