Translate

Viatge espacial a la Terra Publicat en 10 de gener de 2018 per Aurélia LEDOUX

isialada.blogspot.com.es | dijous, gener 11, 2018

Missatge del sanador Lestrys
Com vaig arribar a la Terra,
"Et preguntes molt, moltes preguntes sobre viatges espacials!
¡I què feliç estic d'respondre-!
Sóc aquí, el teu amic, el sanador Lestrys
Sí, sóc un extraterrestre i vaig viatjar d'un punt a un altre en l'espai en un temps rècord.
Està molt bé.
Quan hem d'anar de viatge, vam reunir tots els nostres manuscrits, fullets, documents i llibres.Tenim molts instruments d'estudi, microscopis, escàners CT, lectors i sondes. Un visualitzador li permet mostrar l'interior d'un organisme viu sense pertorbar-i una sonda és un ordinador complexa que calcula les probabilitats, analitza les ones i fa moltes altres coses.
Tot això ens permet estudiar la vida i aquest estudi ens porta al cim del nostre estat vibratori.
Un viatge mai és ordinari. Fins i tot si succeeix que alguns no tornen.
Sí, però ara les rutes de navegació s'han enumerat amb cura.
En el meu planeta, aquests corredors eren molt poc coneguts.
Però atès que l'aliança de la nostra gent ha estat pronunciada i acceptada per la Galàxia, la nostra ciència ha fet un gran salt cap endavant.
Durant el meu viatge a la Terra, estava treballant en una base minera en una estació estel·lar equipada amb un laboratori. He treballat tota la meva vida a tals bases, o en vaixells, més rarament en asteroides o planetes.
Vam haver de fer un viatge a la Terra per arribar a una ciutat fosca, una etapa molt comú en la vida d'un genetista.
Acabava d'ascendir al rang de mestre genetista. El que significa que podria executar experiments.
Tot això em va sumir en una barreja d'excitació i por molt intens.
Havia d'anar a la terra en un planeta. Va ser bastant desconcertant. Tenia por no adaptar-me a la gravetat, la respiració vital del planeta.
Em vaig embarcar amb els meus col·legues més propers per a aquest viatge, que duraria uns cinc mesos.
Un viatge prou llarg, però emocionant.
El vaixell hi era, tot de metall, il·luminat amb llum malva i platejada. Una part era negra, la qual sostenia l'estructura, en la part inferior dels escuts en astrocerámica. La astrocerámica blanca està composta de titani ultra, un metall modificat molt resistent, inserit en una matriu de silici cristal·lí per reforçar la seva solidesa. Compon l'armadura dels vaixells, i està cobert per un camp de coherència energètica
Aquest vaixell era prou gran, al voltant de 800 de les teves metres. Era una fortalesa sòlida i majestuosa, i només portava científics a destins llunyans.
El viatge va començar amb presentacions amb els diferents membres del meu equip. Hi havia algunes dames alienígenes molt refinades, i una d'elles tenia un domini perfecte de volar. A ella li agradava parlar amb nosaltres sobre els seus viatges. Va ser una gran alegria per a mi escoltar-lo.
Després ens embarquem, en una passarel·la metàl·lica molt corrent, davant d'un asteroide. El vaixell estava guardat en una estació d'acoblament.Hi va haver algunes boires al voltant dels reactors que s'estaven preparant.
Sí, va ser una vista fascinant. I l'alienígena que era en aquest moment s'hauria d'haver mogut molt més.
Entrem a la càlida atmosfera ionitzada de la nau. La il·luminació era daurada, vam poder deixar les nostres jaquetes i alliberar la pressió del dispositiu que es filtrava al voltant de la nostra roba.
Ha de saber que podem, si cal, generar una mena de camp de protecció, el que ens permet estar protegits del buit de l'espai per uns moments, quan ens movem d'una atmosfera pressuritzada a una nau.
Això es fa per escales curtes i fa innecessari utilitzar un vestit de busseig. En els asteroides, la pressió està molt a prop del buit, però en els laboratoris és més densa i fa molta calor. Els meus usen aquest sistema per protegir-se.
Així que vam entrar en aquest còmode vaixell. Els passadissos eren de metall pintat de color groc pàl·lid i ben il·luminat, però molt a prop de la porta.Ens trobem amb una sèrie d'equips de petits clons enviats, molt nerviosos, que van dur a terme els últims controls.
Un ajuda de cambra es va ocupar dels nostres nombrosos equipatges amb un carro de repulsió.Després, un oficial de ens va conduir al nostre laboratori per guiar els viatgers.
Tot el temps del nostre viatge, vam haver de treballar en un llarg estudi d'ADN. Sí, i va ser molt agradable.
L'habitació que ens van assignar era àmplia i lluminosa. Emmagatzemem els nostres efectes i després vam guanyar les nostres respectives cabanes. El meu va ser l'únic que es va capbussar en l'espai, a través d'una petita finestra. Vaig poder admirar l'espectacle de l'espai.
Em vaig unir als meus companys, el nostre equip va incloure joves genetistes, inclosa aquesta conversa alienígena molt agradable. Volien presenciar l'enlairament.
Així que els vaig seguir, un petit servent ens va acompanyar a un saló amb butaques al costat dels ulls de bou i ens van servir delicioses begudes.Conversem amb entusiasme, fins que els senyals relacionades amb la sortida ressonar, una sèrie de xiulets i un llarg timbre. Ens acomodem en seients col·locats gairebé allargats, amb les cames cap al sostre. Hi va haver xiulets llargs, els dels sistemes de pressurització, després els reactors van començar.Va haver-hi un gran rugit que es va estendre a tota l'estructura. La nau va cruixir cada vegada més fort.
Se'ns va ordenar imperativament que ens apegáramos als nostres butaques. El que cada un de nosaltres va fer va haver un empenta fantàstic que literalment ens va aixafar. Llavors, el vaixell va deixar l'òrbita de l'asteroide, tirant de la seva baixa gravetat.
Aquesta acceleració, en velocitat de fase, va ser seguida per altres dos empentes, amb vectors de traducció dimensional sempre més grans. Això, he de dir, no és molt agradable, i difícilment còmode per a un jove que no està acostumat.
Els primers brots van durar més de mitja hora, podria dir. Però aquestes proves per al nostre cos es van barrejar amb una immensa eufòria, el que causa el viatge espacial, la gran aventura.
Aquells dels joves que havien begut begudes d'apaivagament ho van fer bé. Però encara eren terriblement incòmodes.
L'últim vector de traducció dimensional s'acostava.La meva visió va començar a duplicar-se, hi va haver una intensa pressió sobre els meus temples, i després el meu cos es va relaxar molt bé. Ens havíem anat!
Em vaig aixecar del meu seient, juntament amb els meus companys.
Un jove extraterrestre era inert. Hi havia patit una mena de vessament intern, cosa que de vegades passa. Guaridors van arribar i es van fer càrrec d'ell.Estàvem preocupats pel seu recuperació, però els curanderos ens van tranquil·litzar, res seriós, han explicat.
Va ser a causa de la pressió. Després vam haver de tornar a les nostres cabanes, volíem utilitzar el començament d'aquest viatge per estudiar, però la nostra fatiga era genial.
Vam dormir gairebé dos dies, i aquests dos dies van ser seguits per altres vectors d'acceleració, sempre bastant intensos. Cada empenta va ser precedit per una campana i un senyal telepàtica, emesa en les galeries del vast vaixell, de manera que tots tinguessin temps de subjectar-se a un seient. Però durant el son, el nostre cos resisteix molts més brots de llum.
Poc després d'aquestes proves, ens despertem, ens van refrescar i ens van refrescar. Un bon ajuda de cambra va venir a nosaltres per saber si tots estaven bé. Tornava amb el nostre jove amic, acabat de curat de la seva efusió.
Vam estar molt feliços de veure-ho de nou, així que vam un bon àpat, seguida de llargues discussions metafísiques sobre viatges espacials. Després, la nostra conversa es va desviar sobre la nostra investigació i, per descomptat, vam començar immediatament la nostra feina amb una sessió d'observació microscòpica.
Treballem per dies i dies en un ambient càlid. Estava absolutament encantat amb la brillantor dels meus companys. Alguns mestres no feien broma, però les seves ments estaven plenes de coneixement.
Això va durar un temps, fins que la jove que ens va acompanyar, així com un ajuda de cambra molt curiós, van voler visitar el vaixell per canviar les idees.
Jo era l'únic que volia seguir-los, amb el petit Stency que amb prou feines deixava els meus passos. La proximitat del petit ajudant de laboratori va molestar una mica als meus superiors, però va ser així. Vaig gaudir més i més del meu petit company. I va veure en mi un protector contra la brusquedat dels vells genetistes.
Ens aventurem en els corredors blaus de la nau. La il·luminació es va reduir a un mínim perquè era el moment de la nit.
Molts astrònoms estaven estacionats al Gran Saló, davant de la finestra de la badia, revelant els arcs estel·lars, acompanyats per fotògrafs. Aquests arcs estan formats per la barrera de pols acolorida dels braços galàctics, i l'agradable que és fotografiar aquestes espelmes.
Quan un està en el supra, molt sovint, aquestes formacions que un veu en l'estat estable, prenen un ritme molt diferent segons la velocitat.
I allà, l'espectacle va ser confús. La nau es balancejava pel passadís i els braços interestel·lars es formaven com pinacles, corol·les, projeccions i fractals en què es perdia la mirada.
Little Stency estava molt impressionat amb aquesta visió.
Vam decidir de comú acord visitar la sala de màquines.
Era visitable només en certs moments, en companyia d'un guia, perquè un podia perdre en les galeries, fins i tot per a un extraterrestre.
Un jove valet cortès aparèixer aviat i ens va demanar que el seguíssim. Vam baixar sota el bastió inferior de la part posterior de la nau, entre els dos reactors gegants en activitat. L'ajuda de càmera primer ens va mostrar la sala de fases, on els primers i ajudants controlaven la reacció de l'hidrogen i la fase dels reactors.
La fase permet equilibrar les empentes dels diversos mitjans de propulsió. Els reactors de fusió lent van ser els utilitzats per la nostra gent. Aquí, és la fusió d'un plasma d'hidrogen d'heli, amb recuperació d'ions d'hidrogen pesats. Aquests ions es precipiten en un col·lector de partícules i serveixen per crear un vòrtex fotònic d'acceleració. Com més ions, millor serà la velocitat de la nau.
Aquesta reacció es combina amb una descorrelació, és a dir que la nau ja no pesa en el marc espai-temps.Està envoltat per un generador d'antigravetat, el que li permet realitzar una traducció dimensional comprovada.
A partir d'aquesta traducció, la velocitat del ja considerable edifici es converteix en una llum d'empenta, de manera que el vaixell pot creuar a més de 200 o 300 punts. Això és de 200 a 300 000 vegades la velocitat de la llum en velocitat de creuer.
Sí, aquest vaixell pot travessar fàcilment cúmuls de galàxies, és realment ràpid.
Admirem des de la distància per una finestra reduïda, la sala d'phasing del reactor, on els tècnics i genis a càrrec del control de la reacció estaven molt concentrats.
A sota, hi havia els gots de plasma, amb dispositius de monitorització. Petits clons mecànics estaven asseguts tranquil·lament al costat dels dials i parlaven entre si, esperant la seva intervenció.
Les cisternes eren realment enormes, diversos centenars de metres cadascuna. Una gran esfera groga daurada brillava a la part superior, indicant una reacció òptima.
Sí, era un vaixell molt gran. El nostre guia ens va portar als tancs per mostrar-nos l'eficiència del sistema de refrigeració. Ens va explicar que regularment, la runa de roca i gel obstrueixen els col·lectors, carregats per subministrar a la nau ions pesats d'hidrogen.
De fet, com ions viatgen en el buit estel·lar i permeten que el recipient acumuli una velocitat extraordinària, si s'injecten en petites quantitats en els reactors.
El vaixell també contenia reserves d'aigua i metà, essencials per a l'activitat a bord. Tals reserves eren autogèniques.
La nostra visita va continuar amb la de la sala de calderes, un conjunt d'instal·lacions sota alta vigilància. De fet, tot l'escalfament del recipient vi de la reacció. Tal reacció de fusió lenta, (prop de la fusió freda) de vegades es va produir una radioactivitat baixa, i les partícules radioactives hidrogen pesat van ser immediatament s'injecta de nou al reactor per a la seva inerts. Partícules inerts, apunta estabilitzar mitjançant una contribució significativa de neutrons o protons. Aquestes partícules es tornen a convertir en combustible o aigua.
Això és així perquè la radioactivitat es considera una transgressió, i també una energia que danya la vida.Es considera una gran pèrdua d'energia, els genis estan desenvolupant equips que estan absolutament desproveïts de manteniment, fàcils i segurs, amb molts filtres.
Tota reacció perfecta es va basar en un cercle, i la propulsió d'aquesta nau, va explicar la nostra guia, va ser, per tant, un cercle perfecte.
El vaixell va deixar en el seu deixant només vetes de fotons.
Els tècnics que oficiaven a la sala de calderes eren tots androides, controlats per valets i clons. Això va ser pel risc de cremades durant les reparacions.
Els robots semblaven extraterrestres cobrizados, eren dòcils i eficients. Cada robot tenia una manera de caminar desigual, i cada un tenia diferències subtils. Els robots algunes vegades van respondre un nom, que els clons van triar.
La nostra visita va acabar i ens afanyem a tornar al nostre laboratori, alleujats d'escapar de la calor molt calent de la sala de calderes. Vam estar encantats amb aquesta incursió.
Uns dies més tard, com ens havien donat l'oportunitat de visitar les galeries de manteniment, vam donar la benvinguda als visitants del nostre laboratori.
Sempre és així, fins i tot si podem semblar freds, ens agrada intercanviar dades científiques i discutir en detall.
Els visitants van quedar encantats amb les fotos que havíem pres dels organismes microscòpics i les formes de vida còmodes en el buit i el gel estel·lar que havíem detectat. Si el esperéssim!
Hi va haver un intercanvi feliç, hi va haver molts botànics en aquesta visita i paleontòlegs.
Ja portem cinc mesos a bord i ens estàvem acostant a la Terra. Oh, sí!
Reempaquetamos nostre equip i abordem un vaixell més petit. La jove Stency estava terroritzada per l'espectacle de pilars i arcs estel·lars. Havia de embenar els ulls.
Entrem en el camí de la injecció a prop del seu sistema solar, llavors, el nostre vaixell va retrocedir a una velocitat boja, el que ens va causar una incomoditat intensa, fins i tot per als més experimentats. Creuem diversos camps d'energia i ens apropem al seu món, la Terra, un bressol de blau i mareperla, envoltada d'un enlluernador brillantor. Tot just podíem mirar-la. La nau es va submergir entre els núvols i literalment va creuar l'atmosfera, i després va entrar en el camí de desacceleració a través d'un pou degradant, tallat a través de l'escorça terrestre.
Va haver-hi intensos enfrontaments, finalment, el vaixell es va aturar, estàvem en un cobert ben il·luminat amb bells punys de color porpra a les parets.
Una delegació de científics s'acostava per reservar-nos una amable benvinguda.
Em vaig apressar a treure el bandeau de la petita Stency, encara amb molta experiència en el nostre encreuament. El pobre home tremolava de por i tot just estava a les cames. Vaig haver de fer-lo servir.
Spasmed, el major del nostre grup va abandonar un comentari sarcàstic.
Vam anar portats als laboratoris. Un amable ajuda de cambra va proposar portar begudes revitalitzants per a aquells que havien patit molèsties durant l'encreuament.
Tots acceptem amb plaer. El ajuda de cambra va reaparèixer aviat, i ens vam adonar que era una amable dama alienígena.
Tots vam beure i aquesta aparença amable fins i tot va servir una beguda per al meu petit. No he oblidat aquest gest, que és rar.
Havent completat el nostre viatge, ens vam quedar adormits en poc temps. Alleujat de trobar un ambient de treball que era volgut per a nosaltres.
Vaig estar molt feliç d'informar sobre aquest llarg viatge. Et deixo desitjant-los un feliç dia, amables amics de la Terra ".