Translate

18 de junio de 2018

So com a curació


era of light dna upgrades
Històricament, el so s'ha utilitzat com a punt d'atenció i invocació en la meditació, la pregària, la curació i el ritual al llarg de tot el món. Com amb tanta cosa mística, la nostra cultura ha perdut el contacte amb la naturalesa del so com a vehicle curatiu. Tot i així, cada vegada més curanderos i músics se centren en el so poderós que té sobre els nostres cossos i sobre el nostre benestar. Hi ha dos aspectes fonamentals per sonar, com els veig, en la curació i el ritual.

Un aspecte del so, com un chant o mantra, crea un punt d'enfocament per a la força mental, a través del qual la voluntat forma una estructura bàsica, o una graella energètica, a través de la qual l'energia pot fluir, ser continguda, invocada o integrada en un mecanisme de curació. L'altre aspecte és la força portadora del propi so. Aquesta és de naturalesa dual. El so es converteix en un riu sobre el qual, a través del qual pot fluir una energia. El so també té una intenció, una vibració, una essència o una ressonància, que pot ser un mecanisme de curació.

A mesura que s'implica amb el so com a mecanisme de curació, ja sigui a través de la pròpia orientació intuïtiva, o d'una manera tradicional, es veu el poder, el so crea, es desplega. Podem veure l'ús tradicional d'aquest poder mirant al xaman afrikà o indígena que invoca els aliats celestials a través del cant, la cançó i la pregària, el tambor o el traqueteo a la mà, la curació dels desequilibris en una de les seves persones. Podem veure-ho en un poble natiu americà complet cantant ritus antics a la donzella de blat de moro en temps de sembra, o un poble israelià que atorga les benediccions a una parella recentment casada a través de la cançó i la dansa. Podem veure un cor gospel afroamericà que aboca els cors en el cant, arribant a estels notables d'èxtasi i alegria. O podem mirar a un indi oriental jugant a la cita, centrant-se a través del poder de la meditació i escales antigues específiques, invocant l'equilibri i l'harmonia d'una deïtat específica (o corrent energètica) a l'habitació. Amb qualsevol d'aquests exemples, i al llarg de la majoria de cultures autòctones, el so és i s'ha utilitzat com a punt focal de la intenció creativa i la invocació de les energies divines. El so és un vehicle a través del qual es pot transmetre el missatge al diví, a través del qual es pot unir i expressar el creatiu diví.

El camí al so com a vehicle curatiu comença dins del jo. Explorant profundament dins de nosaltres mateixos, podem aprofitar fàcilment els nostres propis misteris antics, sentiments sense sentiments i energies creatives a través de l'ús del so. Aquest so pot sortir en forma de "melodies sense paraules", "sorolls" improvisacionals o crits d'un nadó no nascut, però al fixar-nos en els sons que una ona d'energia en el nostre cos vol fer, podem crear un veritable procés de curació per a nosaltres mateixos i, finalment, per a altres persones. Aquest procés requereix un cert grau de confiança i alliberament de la inhibició, però aquest dubte o inhibició en si mateix és una mena de por a mantenir a la llum els nostres poders creatius i expressius. Sigui quina sigui la forma d'alliberament que desitgem utilitzar, la naturalesa de la curació i l'empoderament és alliberar la por o limitar el procés dins del jo i entrar en l'impuls creatiu que ressona profundament dins del nostre seient de l'ésser.

Al sonar aquest impuls creatiu, que és el nostre jo expressiu, podem caminar per tota la nostra agonia i dolor, temors i prejudicis, i totes les formes de pensament limitadores que hem creat dins nostre, en aquesta i altres vides, que ens uneixen a la nostra creativitat, auto expressiu. Tots aquests hàbits devastadors i comportaments auto-agonitzants, que s'han anat construint durant anys o vides de reaccionar a circumstàncies traumàtiques o falta d'alimentació, s'han incorporat a les nostres fibres. Han estat impactant i disminuint el nucli del nostre ésser, allunyant-nos d'espirals involutives, més enllà d'espirals expansives, expressives, d'aquest nucli de l'ésser. El so mateix pot ressonar i descarregar aquelles energies emocionals que s'han tancat tant en els nostres cossos dins del nostre teixit, en els nostres records cel·lulars, en els nostres cossos emocionals i energètics. Els terapeutes de so poden orientar-los i alimentar-nos en el camí de la curació personal mitjançant la connexió amb el nostre propi so interior, el nostre propi nen interior i ajudant-nos a expressar-lo.

Aquest nen interior té energia abundant, abundant amor i gràcia. I, deixant el soroll i la confusió de l'auto extern, es pot sentir la seva sonoritat més profunda, més íntima, ressonant, al principi tan tímida i silenciosa; però amb cada respiració, amb cada expressió valiosa d'aquest nen, sento onades d'alegria i esperança trenquen tot el dolor i el dubte que hem construït al nostre voltant. Pot ser dolorós al principi. Però, amb coratge i determinació, podem trencar el dolor i la por, i trobar oceans il limitats de bellesa i saviesa emergint del nostre interior.

LA NATURALESA DE FORMIGONS, I EL SEU EFECTE SOBRE EL COS EÈRTIC

Per ajudar-nos a entendre aquest procés una mica més enllà, aprofundim en la naturalesa dels nostres cossos energètics i en la creació de formes d'energia limitants dins d'elles. Sovint hem escoltat que creem la nostra pròpia realitat. La naturalesa d'aquesta realitat és tan complexa que sembla difícil comprendre el que podria ser. Tanmateix, quan observem la naturalesa de la forma del pensament i com funciona com una força creativa, es fa evident que el desenvolupament d'un camp positiu i lleuger d'energia al nostre voltant, a través dels nostres propis pensaments i accions, amb el nostre propi creatiu voluntat i intenció, és una clau important per al nostre benestar continuat. Perquè el camp d'energia, construït com a "forma del pensament", és una xarxa electromagnètica que atrau o elimina altres energies que ens envolten, depenent de la naturalesa de la seva intenció.

La forma del pensament és la naturalesa elemental del potencial creatiu del pensament. És la substància energètica creada per tot pensament, desig i acció. En un nivell energètic, constantment aprofitem l'energia crua (pura) i la modelem amb la ressonància dels nostres pensaments / desigs / accions. També aprofitem i "canalitzem" vectors de vida d'energia que ressonen amb diverses qualitats d'existència, tant creatives (expansives) com disminuents (contractives). Les forces intel·ligents treballen a través d'aquests corrents d'energia, ja sigui d'interacció conscient o inconscient. Aquest és un punt altament interactiu per a nosaltres amb éssers de l'àmbit espiritual més subtil.

Aquestes interaccions poden tenir lloc en els camps emocionals, astrals o altres del nostre cos. Poden interactuar en un pla més tangible, ja que els invoquem (conscientment o inconscientment) en actes de bondat o generositat, o en actes debilitants d'alcoholisme o abús.

Les formes de pensament són l'efecte energètic residual dels nostres pensaments / desigs / accions, i de les nostres interaccions amb aquests corrents energètics de la consciència. Aquestes formes de pensament crearan flames il·luminants o cendrers d'energia dins dels nostres cossos subtils, depenent de la seva qualitat ressonant. Si l'efecte residual de la forma del pensament és de caràcter vinculant o limitat, només es pot eliminar mitjançant una acció compensatòria, de caràcter energètic, que té una qualitat oposada o equilibrada. Com que la naturalesa del pensament és de vibració o ressonància, el curandero pot trobar una qualitat ressonant amb la qual curar, extreure o equilibrar, a través de la pròpia naturalesa del so.

Tanmateix, si la naturalesa de la ferida està relacionada amb aquests corrents d'energia negatius conscients, cal un enfocament més hàbil, en el qual el curandero ha de tenir una relació conscient amb les energies curatives d'una naturalesa divina. Existeix el potencial de perill per al metge, independentment de quina sigui la modalitat, que interactua amb aquestes energies negatives, sense la consciència d'aquests processos o les habilitats per completar-les. De fet, aquestes energies interactuen i complicen les nostres vides més profundament que la majoria de nosaltres podem imaginar. A causa de la naturalesa de les formes de pensament i d'aquests corrents negatius d'energia, cadascú ha de centrar-se en les pràctiques d'aclarir els nostres pensaments i accions, i enfortir els nostres camps d'energia.

A través dels patrons previs del pensament creatiu (energia), ens atrau, a través del naixement, als pares que ajudaran a desenvolupar una xarxa d'energia que proporcioni un potencial màxim en el nostre propi creixement. No és fins que comencem a assumir la responsabilitat de les nostres vides i les nostres eleccions que podem veure amb claredat. Però centrant-nos en el contingut de les nostres idees i accions quotidianes, i cercant-los omplir-los amb la forma més alta i més pura que podem imaginar, gravitem lentament cap a un cos d'energia cada vegada més lluminós. De sobte, veiem nova credibilitat en els vells adagis "estimar al teu proïsme ..." o "jutjar no, perquè no ...", etc., ja sigui de les plantilles orientals, occidentals o natives del coneixement.

PER QUÈ CURA EL COS EÈRTIC / LA NATURALESA DE LA CREACIÓ I INTENT

El treballador de so veu un enllaç inextricable entre intenció de so, llum i creativitat. Una vegada que entenem la naturalesa del nostre jo enèrgic, comencem a veure la importància del contingut i la intenció dels nostres pensaments i accions, i com interactuen aquests. El cos físic no és més que un nivell d'expressió del nostre propi esperit. Més enllà del físic hi ha principalment 6 camps d'energia etèrnics que componen el nostre jo expressiu. Aquests camps o cossos d'energia s'entrellacen a través dels 7 grans chakres (centres energètics) dins del cos, i estan interconnectats amb els centres divins del cel i la terra a través d'espirals d'energia lluminosa que recorren el cos (s) i aquests centres sagrats. Aquests centres ressonen nivells cada vegada més subtils d'energia que irradien a través del cos en el nostre camp de llum.

El pensament és un camp de l'energia creatiu tangible que relaciona el nostre camp de llum i crea xarxes d'energia que ressonen a través dels centres de chakra i del nostre cos. Quan els nostres pensaments ressonen des d'un punt de por o inhibició, dubte o confusió, ràbia o gelosia, creem a través del nostre pensament una xarxa d'energia limitadora o vinculant sobre el nostre cos lleuger. No ens permetem ressonar en formes expressives i expansives d'alegria o amor creatius.

Aquestes xarxes o patrons són camps magnètics d'energia i atrauen situacions potencials per permetre'ns prendre decisions per ajudar-nos a créixer. Emfatitzo el potencial, perquè treballem dins d'una escola de lliure elecció, i hi ha un alt grau de fluïdesa a causa de les interaccions de les eleccions lliures dels éssers que creen la formació cada vegada més gran de la realitat. Psíquics pot llegir aquest potencial i donar-nos una probabilitat basada en la forma definitiva d'aquestes xarxes, però el concepte de lliure elecció sempre està en marxa i regula el nostre aspecte de l'univers.

És la nostra intenció i el focus d'aquest intent (voluntat) que són les eines creatives de la nostra expressió de si mateix (a través dels nostres pensaments i accions, les opcions que fem). Conscientment o inconscientment, fem servir aquest focus (voluntat) i intenció de crear el desenvolupament de la nostra vida quotidiana. I podem utilitzar-la en qualsevol moment, per alterar el curs de les nostres eleccions anteriors dins de la nostra vida quotidiana. Si no ho fem, aquestes formes de pensament, que s'han incorporat al nostre camp energètic, eventualment afectaran la nostra vida quotidiana. Per a la majoria de nosaltres, ja tenim, efectuant la nostra claredat de consciència, el nostre benestar emocional, les nostres relacions, els nostres èxits. Finalment, poden sorgir com a simptomatologia física ... Dolors de gola repetitius per a aquells que tenen por de parlar i expressar els seus sentiments o experiències, fatiga crònica per a aquells que han tingut relacions no alimentadores amb els seus pares de càncer de gènere, ovari o de mama oposats per als subjectes al trauma sexual, només són alguns dels patrons que podem veure emergir.

L'ÚS DE CREATIVE WILL i INTENT IN HEALING SOUND

El curandero de so utilitza el focus d'intenció, per crear un canal a través del qual les energies divines, o "ressonàncies més altes", es puguin abocar al camp energètic del receptor. El focus principal de la intenció és ser un vaixell clar, per permetre que el major bé es manifesti per al benestar d'aquest individu. Una vegada que la tasca de so ha començat, el focus d'intenció pot arribar a ser més específic. El curandero, per exemple, pot veure un patró de pensament arrelat (energia) dins del camp energètic, que constitueix el flux energètic del receptor, i pot invocar eines energètiques específiques per eliminar-les o transformar-les. Aquest patró es pot manifestar en un comportament o malaltia limitat en la vida del receptor. O l'enfocament pot seguir sent més general, creant la porta a través de la qual les energies divines poden entrar en els plans més tangibles i treballar dins del camp del destinatari per obtenir el millor bé.

El curandero de so també pot estar treballant amb formes de pensament o energies elementals que no són de la presència d'aquesta persona. Aquestes poden ser projeccions de les intencions creatives d'altres persones (pares repressius, per exemple, o relacions hostils o desitjades), o projeccions d'altres corrents de consciència d'un regne menor. (Les víctimes d'alcohol o abús de drogues, la violència o l'abús sexual sovint tenen un trauma relacionat amb aquests patrons d'energia decreixents, que perduren i, finalment, es manifesten a través del cos de l'energia en l'aspecte emocional i físic).

El destinatari ha de ser un participant voluntari, que vulgui rebre aquestes energies lleugeres i alliberar / curar aquestes formes de pensament no desitjades. El major nivell d'enfocament i intenció de curació que el receptor pot manifestar, major serà el potencial de resultats positius. I el destinatari pot necessitar prendre algunes eines a casa amb ell o ella per reforçar aquests nous patrons de comportament, o qualitats energètiques dins del jo. L'alliberament i la regeneració de les energies són un focus beneficiós per al receptor: l'alliberament del dolor, la memòria de la tragèdia (a través de l'expressió o el perdó), pensaments autolimitadors d'indignitat o confusió; i la regeneració de la puresa, l'amor a si mateix i als altres, l'alegria o l'estat de la pau, podrien ser exemples de formes de pensament beneficioses per al receptor.
En el meu treball, el meu punt d'atenció sol ser al centre d'Ajna (el tercer ull) o al vuitè chakra (a sobre de la corona del cap). Des del centre d'Ajna puc dirigir energies de llum específiques al cos a través del vehicle de so (o, en alguns casos, a través de mans), utilitzant eines específiques. El vuitè chakra és un potent punt interdimensional que uneix l'ànima primària i el seient diví. Dins del vuitè chakra, l'enfocament s'inscriu més específicament en la il·luminació, obrint la porta a través de la qual penetren més fàcilment les energies divines conscients, amb un major poder i consciència que el meu jo més conscient pot desplegar-se. Això requereix molt més donar-se a si mateix, més rendició, de manera que la qualitat de la llum que s'aboca es fa més brillant i pur. Em torno més inconscient de la interacció específica de les energies amb el receptor, però tots dos estem disposats a un estat més alt i més clar.

El punt d'intenció continua sent el mateix. La intenció del metge curatiu és centrar-se en les energies més pures i més dignes per a les necessitats del receptor. La intenció obre la porta. El so es converteix en el vehicle a través del qual es mou la llum. I ofereix un punt de mira extraordinari per al curandero que posi les seves intencions. En el meu treball, el so pot venir amb l'ús d'un instrument; un bol de vidre o de llautó, un tingshaw (plat de llautó tibetà), una flauta, un traqueteo o un tambor cerimonial nadiu. Però més sovint sóc l'únic instrument, obrint la veu a un mantra sagrat, un chant, un so o una sèrie de sons, una cançó, una pregària o el que m'agradaria anomenar "dialectes". Aquests "dialectes" són una forma d'invocació divina, d'oració, d'un llenguatge sagrat, d'un llenguatge en què l'energia esdevé més pronunciada.
Qualsevol que sigui l'instrument o modalitat, el propi so, a través de la seva pròpia vibració o ressonància, reorganitza l'estructura molecular de les cèl·lules, eleva el pensament i l'energia en una dimensió elevada (a través de la ressonància pura) i invoca / duu una major energia (intel·ligència o qualitat ) a través d'ell, que interactua en el camp energètic de diverses maneres. La ressonància sonora pot funcionar com un conjunt de forquilles d'afinació, en què la ressonància pura d'una taula d'afinació, una vegada posada en moviment, portarà ones d'energia a l'altra, que, per la seva naturalesa, començarà a ressonar. O el so pot actuar sobre l'obstrucció cristal·litzada d'energies en el cos energètic com un to pur podria sobre un cristall de vidre, provocant que es trenqui, o s'escampi i alliberi. La ressonància del so es pot percebre com un corrent pur d'energia, com una cascada, netejar el camp energètic, i tornar a energitzar-lo, en una dutxa o en ones, de llum pacífica.

Juntament amb la intenció del ressonador de so (healer), es poden invocar o invocar qualitats específiques de la llum o de fluxos energètics específics per ajudar al metge a eliminar les energies d'enquadernació o embolcall i recarregar el camp energètic amb llum.
Una vegada més, la interacció del so i la llum són importants per a l'usuari conscient. A la física moderna, trobem que la diferència principal en el so, la llum i la matèria és una de freqüència vibracional o de ressonància. La interrelació d'aquests és més que un ampli espectre d'energia que tres formes separades.

En tants relats de la Creació, és un so que és la primera i elemental forma de Creació, i el vehicle que mou energia de l'àmbit potencial al món manifest. En l'hinduisme, és el so de "Om" que ressona com la forma causal elemental de tota manifestació creativa. A la cultura aborigen australiana, potser la cultura contínua més antiga del planeta, els "avantpassats", definits com "éssers sense llum i llum de llum i energia", somien amb totes les formes de vida en la creació, i "els van cantar" a través de plantilles de l'energia del pensament, al llarg de "songlines", que són comparables a les línies de la llei, o de la xarxa electromagnètica, de la Terra. En el judaisme, les antigues arrels cabals de la cultura místiques ens ensenyen que cadascuna de les 22 lletres de l'alfabet no només simbolitza, sinó que transmet i emet a través de la seva enunciació, amb intenció pura, un dels aspectes principals de l'energia universal. La seva interacció en configuracions de lletres (paraules) és significativa quant a la seva interacció en el flux i el desenvolupament universals. Això es va entendre tan clarament que es considerava sacrilegi enunciar la paraula críptica de "Déu", l'anglicització del qual és Jehovà, o el Senyor. En el seu vers críptic, la comprensió del significat d'una mateixa paraula, en tota la seva profunditat, potència i puresa, era un camí cap a la il·luminació.

En el cristianisme, moltes fonts indiquen que Jesús va ensenyar el pensament esotèric als seus deixebles amb molt més detall, en entorns privats, que les seves històries metafòriques més populars al públic indicarien. Moltes d'aquestes fonts també diuen que va ser iniciat a les antigues escoles de misteri de l'Est, rebent ensenyaments als grans temples d'Egipte i viatjant a l'Índia, on encara hi ha contes de "Saint Issa", que va tornar al seu poble a Jerusalem Fa 2000 anys, només per ser crucificat. El Llibre de Joan, escrit per un dels seus principals deixebles, s'obre amb el vers: "Al principi era la Paraula, i la Paraula era amb Déu, i la Paraula era Déu" (Joan I: 1-2).
Per a mi, la naturalesa d'aquest vers és extremadament específica. La "paraula", el so, és la primera manifestació de vibracions creatives, o intencions, i manté en la seva ressonància, l'essència mateixa del Diví. En grec, del qual obtenim gran part de l'escriptura del Nou Testament, i de la qual obtenim l'origen de "paraula", "paraula" significa "dir". Això implica, a més, un enteniment innat que la ressonància del so, de "La paraula", s'apodera d'ella i porta el poder a través d'ell. Sovint hem sentit a parlar de "el poder de la paraula parlada", però potser no li hem donat molta credibilitat. És el nostre pensament, la nostra voluntat i intencions que donen poder a la paraula parlada i sonen en totes les seves formes i usos. El so és una eina profundament potent. La naturalesa del seu poder descansa en la intenció conscient i inconscient del seu iniciador.
»Font» Autor: Zacciah Blackburn


Copyright © 2018 Era de llum Tots els drets reservats

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...