Translate

10 de julio de 2017

mindatge de Sananda/Jesús 3 part

 3. PART

Sóc Jo, Sananda. Des de fa molt s'ha cregut que Déu castiga els que no creuen en ell o que els que no accepten el concepte d'Un Déu seran condemnats a una vida terrible després de morir.

Sovint en aquest sistema de creences s'inclou que els que no em acceptin a mi, Jesús, com el seu Salvador, tindran un destí similar: cremar a l'infern o ser exiliats per sempre del Cel.

Vull declarar emfàticament i sense condicions, que cap d'aquestes creences és certa.

Ara vaig a respondre a cadascuna d'aquestes creences tan familiars i predominants:


Déu no castiga, i jo tampoc. Veiem els càstigs com una cosa cruel, inacceptable i ineficaç.

No existeix l'Infern. Vostès creen les seves pròpies vides i també les condicions per a després d'ella mitjançant les seves pròpies accions i esforços realitzats durant les seves vides aquí a la Terra o en qualsevol altra part.

Hi ha un Creador Suprem, que anomenem Pare de la Creació. Que no requereix se li adorar-lo.

És el Creador de tots els Creadors, es podria dir el Déu dels Déus. Ell és Un, i no és masculí ni femení.

El Creador Suprem és el principi i la Font de tot. Ell em va crear, i va crear al qual vostès anomenen el seu Déu personal; als Creadors de la Galàxia, de la Via Làctia que són Mare / Pare Déu.

Ells també són Un, i tots dos són masculí i femení.

A Mare / Pare Déu se li coneix amb molts noms: Senyor, Senyor, ala, Xiva, Alcyone, Mare Sekhmet, Guineu i Saraya per esmentar alguns.

Cal notar que la majoria d'aquests noms són masculins. Això canviarà per reflectir la veritable igualtat que hi ha entre ells.

Jo no em considero seu Salvador, i no vull que em rendeixi culte. Sóc el que ve per guiar i supervisar l'Ascensió de tota la humanitat en el Planeta Terra.

 441

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...