Translate

10 de julio de 2017

Noves Escriptures Escrites per Sananda / Jesús El Capítol 1

alt

CAPÍTOL UN LES NOVES ESCRIPTURES Escrites per Sananda / Jesús

SANANDA / JESUS

Les Noves Escriptures Escrites

per Sananda / Jesús

El Capítol 1

Channel: Kathryn I May, PsyD

6 agost 2013

àudio

http://www.yakitome.com/tts/index/376788/0wx1EQPy3sbCRS/autoplay

Sóc Jo, Sananda.

Com molts de vostès saben, estem preparant el lliurament ja en qualsevol d'aquests dies, dels Fons de Prosperitat per bé de tota la humanitat, per alliberar a tots de les urpes de l'esclavitud econòmica. Només queden pendents uns pocs detalls que tenen a veure amb els banquers del Vaticà. Els estem convencent que deixin anar el seu control sobre els fons i que permetin la seva distribució. El Papa els va presentar una oferta que no puguin rebutjar, i com vostès saben, ja ha publicat el decret que permet a la seva detenció, datat l'1 de setembre de 2013. La qual cosa va ser fet deliberadament per donar-los un parell de setmanes per donar-los l'oportunitat de canviar voluntàriament la seva manera de pensar. Sembla que alguns d'ells ja han començat a debilitar la seva adherència.

Igual que tots els altres en el Planeta Terra que estan bregant amb les velles regles i normes, els funcionaris del Vaticà han estat immersos durant segles en secrecía i poder financer absolut sobre tot el món occidental. La majoria de la gent no té idea de l'enorme riquesa i els edictes civils, que encara s'apliquen, el que li atorga a l'Església la propietat de totes les terres que han estat sota domini de la Corona d'Anglaterra, i de totes les terres van estar aliades amb les potències de l'Eix, i tot el conjunt de països d'Amèrica del Sud, que han adoptat les creences de l'Església Catòlica. Això inclou a gairebé tot Europa i l'Hemisferi Occidental. Per tant, com poden haver sospitat, l'Església Catòlica és la força política consolidada més poderosa del planeta.

En afluixar el seu control sobre els fons bancaris, els protectors del Tresor estan molt conscients que seria la fi del seu poder personal, i la fi del mite que l'Església Catòlica com a institució va ser un orde religiós amb bones intencions.


Per descomptat, hi ha hagut molts molt devots i ben intencionats sacerdots, bisbes i laics creients, inclòs l'actual Papa Francesc I, però la institució a Roma sempre s'ha interessat principalment en el poder polític i econòmic per controlar el món. Això està arribant al final.

Molts que no són religiosos en la seva vida present, no estan conscients de les implicacions que la dissolució de l'Església Catòlica tindrà en la vida de tots els habitants del planeta. Això és inevitable, el desmantellament complet de l'Església, amb tot el seu esplendor, pompa i riquesa. També significa el final de l'opressió psicològica i religiosa que ha tingut al seu poble. No ho puc subratllar prou les enormes conseqüències que això pot tenir per alliberar la ment i els cors de la gent.

Pot semblar estrany per a alguns de vostès que sigui jo, el que va venir a la Terra com Jesús, qui està a l'avantguarda d'aquest aparent atac a la religió, que suposadament va ser establerta en el meu nom. Els asseguro que jo mai i mai he donat suport l'establiment d'una gran organització autodenominada "Cristiana." Jo em vaig oposar a la construcció de grans temples; aquesta va ser una part important de les meves ensenyaments. Per sobre de tot, mai he donat suport ensenyaments, dissenyades per esclavitzar el pensament i la conducta de qualsevol dels meus deixebles.

JO, Jesús, Yeshua ben Joseph, vaig créixer sent un Jueu. Practicava els principis i l'ètica que vaig aprendre a la falda dels meus pares, i mai vaig abandonar l'essència d'aquests ensenyaments, que encoratgen una ètica ferma i una forma devota de viure. Però estava interessat en ampliar els límits del judaisme per a crear una pràctica basada simplement en l'enteniment que l'Amor, l'amor al Creador ia les altres criatures era l'únic principi necessari per viure una bona vida. Vaig ensenyar que allunyar-se del dogma i de la pràctica mecànica de qualsevol tipus de regles, és el primer pas per anar cap a Déu. Com pot veure, en els termes de la pràctica acostumada quan jo vivia, jo era un lliure pensador, un agitador radical i llibertari.

Aquesta va ser la raó per la qual la poderosa jerarquia de la comunitat jueva i els romans em volguessin eliminar.

Qualsevol i totes les altres sectes fonamentalistes operaven a l'àrea on ensenyava també s'oposaven al que jo ensenyava, perquè jo estava a favor de la llibertat de cada individu a comunicar-se lliurement amb Déu, sense els obstacles que presenten les opinions humanes dogmàtiques o les idees prejuiciadas. Vaig ensenyar que no hi havia necessitat de sacerdots o intermediaris, tots els éssers humans posseeixen la capacitat innata de comunicar-se telepàticament amb el seu Déu, els seus àngels, i encara amb els seus avantpassats. Li sona tot això a l'extremisme d'alguns dels contes Nova Era?

Bé, els de la Nova Era també han propagat els seus propis malentesos. Principalment, que l'espiritualitat se suposa que és per fer sentir bé, com un fi en si mateix. Més endavant parlaré una mica més sobre això.

Concentrem-nos en la primera lliçó que els enviaré a través de Kathryn, que ha col·laborat amb mi en el passat per escriure el capítol del seu llibre titulat, "El Crist que vostè mai va conèixer." Li estic demanant que comenci per presentar-los directament meus ensenyaments, en transcripcions, no adulterades, sense editar-les, a diferència dels documents que han tingut disponibles fins avui dia. Ara estem menys limitats per l'idioma, ja que més gent que parla anglès que la qual fa 2000 anys parlava la meva llengua Aramea, i tindrem més control sobre les traduccions que el que vaig tenir per aquell temps.

Demano que aquestes lliçons es distribueixin en la seva totalitat sense editar, sense comentaris. Les traduccions hauran de ser autoritzades específicament per mi. Hi haurà dotze primers capítols, que funcionaran com un sol Llibre d'Ensenyaments.

En la mesura que aquestes normes es compleixin, les oferim lliurement per al món. També donarem la benvinguda a les preguntes dels lectors de Kathryn i Anne DeHart. Les respondré amb gust, després que hagin entès plenament els primers sis d'aquests missatges. Aquest és un fenomen nou, no es tracta de la seva capacitat de llegir les "escriptures" conforme es van escrivint amb les meves pròpies paraules. Molt aviat vaig a ser aquí per poder dir-los aquestes paraules en persona, però s'ha decidit en el Consell que certa preparació els seria molt útil a tots vostès.

Kathryn, Lady Portia, ha donat el seu permís per ser l'escrivà que presentarà aquests ensenyaments a nivell mundial, a causa de la nostra llarga relació que es remunta a la creació d'aquesta galàxia, ia causa de la seva profunda comprensió intuïtiva dels conceptes que els presentés aquí , ia la seva capacitat de captar amb total precisió les paraules i el seu significat. L'he triat amb cura, i l'he posat a prova el límit de la seva resistència. Ella s'ha mostrat ferm en els principis d'Unitat, que jo ensenyo, independentment dels reptes que li hem presentat. Ara em sento completament còmode en demanar-li que faci aquest treball tan important per a nosaltres en aquest moment històric, i ha estat d'acord en assumir la responsabilitat.

Ara que està completa la nostra introducció, comencem amb la primera i la més important lliçó que presentaré en aquestes pàgines:

Déu és Amor. JO, Sananda, la representació de Déu, sóc Amor.

Els parlo les paraules que el Creador Primari respir dins de la meva boca, tal com ho faré mentre la meva vida i la meva ànima continuïn, eternament.

No hi ha una altra versió de les meves paraules sinó aquesta que són les paraules del Pare directament a través meu. Molts dels antics textos han estat reinterpretats o distorsionats amb el propòsit de servir als desitjos dels que estan al poder, per mantenir-se al poder. Hem de començar de nou. Si volen citar-me, si us plau usin aquests ensenyaments millor que els textos antics.

Només els parlaré paraules d'estímul que serveixin per il·luminar i elevar a la humanitat per sobre de la por, el separatisme i l'odi que han estat la forma de vida durant mil·lennis en el Planeta Terra.

No he vingut a establir una nova religió, de nom algun. Vull ensenyar el camí veritable- comunicació amb Déu i amb tots els éssers conscients en Amor, Compassió, Harmonia, Perdó i La dita.

Qualsevol ensenyament que genera sentiments de por, culpa, separació dels altres, superioritat sobre qualsevol altre ésser vivent, o qualsevol fissura entre l'individu i el seu Veritable Ser, no és la paraula de Déu, i no ho podran trobar en les meves paraules.

Jo sóc Un amb Déu, tal com ho són vostès. SOM UN. Aquesta és la lliçó que els porto a dita i Amor interminable. Vostès són Déu, tal com ho SÓC JO. No podem separar-nos, perquè no ho som. No hi ha distància física, no hi ha idea o creença que pugui separar-nos. Estem destinats a viure en harmonia en pau, a Amor absolut. Així sigui.

Jo sóc Sananda, i he aprovat aquest missatge, amb Goig i Esperança en el meu cor. 
Qui necessita llum? Kemay@aol.com 

441

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...