Translate

10 de junio de 2017

Vaig passar un minut i espero que també ho farà




AMO la frase inicial ....
Amb el que està succeint en aquests dies, el cel podria arribar a un fantasma per wn.
El meu nom és DÉU. Gairebé no té temps per a mi. T'estimo i sempre et beneeixi.
Estic sempre al seu costat.Necessito de passar 30 segons del seu temps amb mi avui.
No pregar, lloar. Avui vull anar aquest missatge a tothom abans de la mitjanit . 
Vols ajudar? Si us plau, no ho elimini i jo t'ajudaré amb alguna cosa que està en necessitat de.
Només s'atreveixen Em! Una benedicció està arribant a la seva manera. Si us plau, deixar tot i transmetre-ho.
Per què són les oracions cada vegada més petits, però bars i clubs estan expandint?
Per què és tan fàcil d'adorar a una celebritat, però molt difícil comprometre amb Déu?
Pensa-hi. ¿Es va a enviar El meu missatge per als altres? O vas a ignorar perquè creu que aconseguirà rigut?
Enviar meu missatge a tots els teus amics. 80% dels que no ho farà. Déu va dir : "Tot aquell que em negui davant els homes, jo també el negaré davant el meu Pare del cel."   (Mt 10:33)
Quan una porta es tanca, Déu obre dos. Si Déu ha obert les portes per a tu, envia aquest missatge a tots ...

Déu està mirant americana A DISTÀNCIA .... OBTENIR EL SEU KLEENEX
CLIC .... i seguir les paraules ...

Des de la distància - Déu ens està mirant
Bette Midler



Ser una benedicció per a altres avui! 

Déu els beneeixi 


No hay comentarios:

Publicar un comentario

No se admiten comentarios con datos personales como teléfonos, direcciones o publicidad encubierta

Entrada destacada

PROYECTO EVACUACIÓN MUNDIAL POR EL COMANDO ASHTAR

SOY IBA OLODUMARE, CONOCIDO POR VOSOTROS COMO VUESTRO DIOS  Os digo hijos míos que el final de estos tiempos se aproximan.  Ningú...